BIM dec 2020
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
ÄL+4 fick jag molande värk och illamående. Men jag är inte säker på om jag hade ägglossning eller inte så efter googlandet på symtom så kan ju mitt molande lika bra vara en sen ägglossning .. om ja hade ägglossning så är det bim 5/12 för mig.
håller tummarna för dig!
Men åh va kul! :) Vilket sammanträffande! Min pojk föddes i augusti :)
Hur länge har ni försökt med syskon till er förstfödda?
Spännande att höra att du har liknande erfarenhet :) Jag hoppas att det innebär något positivt för oss båda!
Tyvärr var även morgonens känsliga test på ca äl + 9 blankt och de få symtomen jag hade för några dagar sedan är helt bortblåsta så jag tror inte det blev något denna månaden heller.
Med sonen plussade jag väldigt tydligt på äl+10 och hade sedan några dagar tillbaka ruskigt ont i brösten och växtvärk i livmodern. Visste att jag va gravid utan att testa för det va så självklart. Så är rätt säker på att det inte blev ett till augustibarn för mig :/
Okej, min molvärk är nästan helt över här så vi får se! Jag har varit gravid 3 ggr och den sista gången kändes helt annorlunda än de två första, även fast jag var gravid bara 6 veckor då. Så det kanske bara är annorlunda för dig den här gången.
Åh vad det är svårt att hålla sig från att testa! Men man vet ju att det är alldeles för tidigt att testa nu så kommer bli negativt oavsett men man blir ju lätt beroende av dessa tester haha!
Ingen tvekan idag. Hoppas så innerligt att denna stannar! <3
Nemen gud vad snurrig jag är. Hehe. Är på CD26, fick ÄL på CD16. Såg svagt plus redan på ÄL+8 (CD14)
Nemen gud vad snurrig jag är. Hehe. Är på CD26, fick ÄL på CD16. Såg svagt plus redan på ÄL+8 (CD14)