BIM dec 2020
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
Woho grattis! Svårt att se strecket från mobilen, men ta ett nytt imorgon eller i övermorgon så syns det säkert ännu mer! :D
Ingen tvekan idag. Hoppas så innerligt att denna stannar! <3
Hej tjejer!
Jag är 23 år och jag och min man har nu kommit överens om att börja försöka med ett syskon till vår son som är 2 år. Detta blir första försöket med BIM antingen 9 eller 10/12. Min mens brukar alltid vara väldigt punktlig och ÄL brukar inträffa dag 14 eller 15 jämt men förra månaden inträffade den på dag 18. Denna månad verkar vara samma sak, känner av ÄL väldigt mycket och får alltid trådiga flytningar 3 dagar innan och sista dagen jag har trådiga flytningar är dagen då ÄL inträffat. Igår var dag 18 och ÄL. Vi hade sex 3 dagar innan och så igår så nu hoppas vi! Sonen blev till på första försöket så nu tror man automatiskt att denna också kommer bli det men det är inte säkert ;)
Jag började någon dag senaste än rekommenderat och har haft negativt 3 dagar (rund ring). Men det är nog olika från person till person hur tidigt det ger utslag. Men om man testar senare än rek så kan man (om man kan, vill, orkar osv) ha sex typ varannan dag när man inte testar för att backa upp lite. Då kan man ändå känna sig lite säker. Vi försöker på det nu även med negativa äl test =)
Tack för svar =) Verkar som att det är så ja. Har haft en tom ring (negativt) 2 dagar nu, men vi körde på igår ändå. Kanske har sex varannan dag nu tills blinkande och då kör på var/varannan dag beroende på vad man orkar och som går att få till.
Brukar du testa med dessa? ungefär vilken dag/hur långt innan brukar du få blinkande smiley? Jag är ju på CD11 idag och hade verkligen hoppats på blinkande smiley. Sätter igång hjärnspöken och oro över att äl inte ska komma.. på ett sätt känns de bra att testa för att veta om man verkligen har äl och mer exakt när, men på ett annat sätt så är kan allt bli så psykiskt påfrestande. Man jämför sig med andra och när de inte går lika fort så tänker man att något är fel.
Usch va negativt de lät nu, behövde bara skriva av mig lite =)
Bestämt mig denna månaden att inte ha koll på ÄL med stickor så jag kör på ?känn? och via min FLO app är på cykel dag 13 och brukar får FAST gubbe på dag 15-16 men måste säga att det verkligen känns som jag har ÄL nu eller är det kanske för att man litar starkt på stickorna som man nu känner efter mer ..? Vet inte men vi får se ifall det tar sig i december bim 12/12=)