Vår letrozol resa- följas åt?
Tack snälla!
Ja hon sa att det är nära till äggstockssvikt(äggledarsvikt??) vet inte ens vad det hette. Hon har sagt att när jag började gå till henne (det är min fertilitetsläkare på emmakliniken) i mars låg mitt värde på 6, när jag blev gravid i april låg det på 5, nya prover i augusti sa 4. Nu har hon tagit ett nytt, men hon oroar sig för att det går så himla fort neråt. Hon är världens bästa läkare, och man märker på henne hur hon själv blir så frustrerad av att det inte går vägen.
Vad värdena betyder vet jag inte, eftersom när jag googlar så är det inte just den formeln som används utan massa 0.00 och sånt där, så jag vet faktiskt inte vad det betyder. Hon sa att i min ålder ligger värdet oftast på mellan 15-20.
Jag blir så förvirrad av strecken, jag ser tydligt att dom är där, och när det är så tidigt är det kanske så att dom kan visa missledande negativt pga koncentrationen i urinet från dag till dag kanske? Även om det är på morgonen.
Vi får se helt enkelt, jag är ju sån som testar varje dag för att jag inte kan låta bli hehe. Det visar sig nog snart vilket som är det rätta iallafall!
Jag har mens och är på cd 5 och har fått sänka Letrozol dosen denna omgången från 2 till 1 tablett pga överstimulerad förr cykeln. Orolig att inget ägg ska ta sig denna gången på grund av det, får hålla tummarna! Ska iaf dit på en undersökning på måndag för hon ville se om livmodern vidgade sig som den ska när man sprutar in någon vätska..