drömmaromsmått skrev 2020-12-25 14:01:43 följande:
Skönt att coviden lättat för dig.
Jag är i 12+5 idag, börjar piggna på mig men orkar inte så mycket, mår fortfarande illa hela tiden och måste medicinera för att klara dagarna.
Klarade morgonklappen igår innan jag fick kuta och kräkas, blev stående över handfatet och hulkade medan barnen tjoade glatt över sina paket.
På mig syns det tydligt att jag är gravid. Är jättestor redan nu typ v20+ mage. Fick höra på affären häromdagen av en jag inte mött på länge att jag är på väg att utöka barnaskaran varje gång vi träffas, haha men klart det är femte barnet så magen växer kanske snabbt för det.
Sambon skrattar åt mig varje dag hur stor jag är redan nu.
Skönt att de går åt rätt håll med illamåendet. Vet precis vad du menar nu när jag mått illa typ hela dagarna o kräkts sista veckorna. Fy fan va vidrigt de är.
Jasså? Ja då syns de! Här är de ju tredje barnet. Men de syns inte jättemycket. Men nu går jag mest i myskläder så svårt o säga. Sambon tycker inte de syns så mycket.
Jag längtar till utraljudet samtidigt som jag är nervös för att allt inte ska se bra ut nu när jag varit sjuk o allt. Men vi hoppas o tror allt ska va bra