• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (XXX)
    Anonym (Uppenbart) skrev 2024-02-14 13:28:25 följande:

Förmodligen ingen riktig kvinna som startat denna tråd utan snarare en sexuellt frustrerad man som vill reta upp kvinnor för att han inte får ligga.

Älskarinnor har förövrigt knappast något av högre värde att erbjuda i sin roll. De blir utnyttjade av gifta män för sex och oftast betraktade som sexuella leksaker endast som kastas bort när mannen tröttnat på sitt lilla äventyr.

Finns ingen prestige i detta heller. Vilken kvinna som helst kan lägga upp sitt sköte för män då någon tillslut kommer att nappa.

Lösaktighet är att göra sig billig. Kärlek är något man gör sig värdig.

Ja, detta är så helt utanför mina referensramar. Jag anser att det är fult och fel att förföra andras män bara för sitt höga nöjes skull, och i förlängningen kanske vara med och förstöra uppväxten för männens barn. Om inga barn finns, är skadan mindre - men det borde ändå finnas en tanke för frun. 

...men jag har ändå förståelse för att en man och en kvinna som redan lever i relationer med andra, kan bli tokkära i varandra utan att ha valt det. T.ex. medan de arbetar tillsammans... och så smyger sig känslorna på. Och att de inte kan låta bli varandra - samtidigt som de försöker dölja sin relation, för att inte förstöra sina familjer. Detta är inte heller bra men... mänskligt. Och något som kan hända vem som helst helt oberoende av /tidigare/ moraluppfattning, religiös övertygelse o.s.v.. Det finns det många exempel på ifrån historien. 
  • Anonym (Bättre)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-14 19:15:11 följande:
    Handlar inte om att knulla runt.
    Vissa av mina älskare har jag haft i minst ett år, kanske t o m lite längre.
    Har aldrig haft mer än en i taget.

Och jag gör det för nöjets och lustens skull, jag är inte prostituerad.

Härligt att höra att vissa gillar detta och bitter kärringar kan dra nåt gammalt över sig.

är en gift man och har haft 5 KK under 14 års period 
    dom växer inte på trä när man väl hittar så är det underbart 

• Anonym (Uppenbart)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-14 13:39:45 följande:
    Billig slampa säger du?
    Men ok, då har vi inget mer att diskutera.

Och varför tror du att det finns älskarinnor och otrogna män om kvinnor skulle vara som du inbillar dig. Vi är individer. Punkt slut och hej svejs.
    Ja, älskarinnor som nöjer sig med att bli utnyttjade för sex av upptagna män är inget mer än slampor utan självrespekt. 

Nej tack. Har ingen mer lust jag heller att diskutera med en man som låtsas vara kvinna i försök att skaka upp en hätsk stämning med en så typisk trolltråd.

De flesta kvinnor och män har självrespekt. Dock samexisterar vi alltid med några få ruttna äpplen som notoriska undantag. 
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-14 19:15:11 följande:
    Handlar inte om att knulla runt.
    Vissa av mina älskare har jag haft i minst ett år, kanske t o m lite längre.
    Har aldrig haft mer än en i taget.

Och jag gör det för nöjets och lustens skull, jag är inte prostituerad.
    Fast då kunde du lika gärna ha några KK. Du är rädd för känslor, som väldigt många älskarinnor är. Och döljer dst bakom olika försvar.
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-14 18:09:10 följande:
    Missade du detta?

Billig slampa säger du?
    Men ok, då har vi inget mer att diskutera.
    Nu citerade du fel person dock.
  • Goneril

Säkert upplever TS njutning, förmodligen förhöjd av  gourmetmiddagar och ansenliga mängder bubbel, Jag tänker inte moralisera och amatörpsykologiserandet överlåter jag åt andra, men lite självbedrägeri ligger i livsstilen. Just att välja mötesplats, där kan man inte välja fritt, inte gå på konsert tillsammans eller gå runt i stan, en begränsning.                                                                                                                                                                Ja, och "russin"  det är subjektivt. Dessa förtjusande älskare bryr sig inte om TS skulle råka ut för något svårt, så som det händer i livet ibland. För älskarna är nog TS inte något annat än en elegant glädjeflicka som de roar sig med utan avgift. TS borde ta betalt, RUT borde kunna bli aktuellt om umgänget sker i hemmet. 

• Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Bättre) skrev 2024-02-14 19:36:09 följande:

Härligt att höra att vissa gillar detta och bitter kärringar kan dra nåt gammalt över sig.

är en gift man och har haft 5 KK under 14 års period 
    dom växer inte på trä när man väl hittar så är det underbart 

Fast jag skulle inte kalla mig för kk, det handlar inte bara om ett snabbknull i skymundan utan det är mycket mer sofistikerat.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Goneril skrev 2024-02-16 08:54:38 följande:

Säkert upplever TS njutning, förmodligen förhöjd av  gourmetmiddagar och ansenliga mängder bubbel, Jag tänker inte moralisera och amatörpsykologiserandet överlåter jag åt andra, men lite självbedrägeri ligger i livsstilen. Just att välja mötesplats, där kan man inte välja fritt, inte gå på konsert tillsammans eller gå runt i stan, en begränsning.                                                                                                                                                                Ja, och "russin"  det är subjektivt. Dessa förtjusande älskare bryr sig inte om TS skulle råka ut för något svårt, så som det händer i livet ibland. För älskarna är nog TS inte något annat än en elegant glädjeflicka som de roar sig med utan avgift. TS borde ta betalt, RUT borde kunna bli aktuellt om umgänget sker i hemmet. 

Självbedrägeri? För att jag väljer att njuta kravlöst?
    Amatörpsykologerna här på FL är inget att lägga någon vikt på, bra att du avstår från att ge ut amatördiagnoser iallafall.

En av sakerna med mitt fria liv har just varit att man inte behöver gå runt och stoltsera och visa upp varandra. Jag bryr mig inte om de andra, skulle det vara en relation byggd på känslor så hade det dock varit annorlunda. Men så är det ju inte.

Russinen består av njutning av flera slag, precis om du ger exempel på Härligt sex, fina middagar, bubbel... har varit på någon enstaka konsert också. Där får mannen bestämma, det är han som riskerar något om vi ses tillsammans. 

Resten av kakan handlar om att laga mat, diska, städa, snyta ungar och torka skit. Sånt som jag klarar mig bra utan. Jag har visserligen barn, men de är utflugna vid det här laget. 

Jag har verkligen haft, och har, det bästa liv jag kan tänka mig. Var sak har sin tid liksom, och nu är det min tid till 100%.

Det har hänt att mannen faktiskt ändat sitt äktenskap för min skull, det har jag skrivit om tidigare i tråden vill jag minnas. Orkar dock inte leta upp inlägget då det är väldigt många.
    Oftast är man bara varandras leksak dock. Och det gör jag klart från början. Ändå lämnade dessa (fåtal) män sina äktenskap för min skull, och ändade upp som bittra singlar.

Att kallas för glädjeflicka som mogen kvinna känns kanske lite sisådär, men jag förstår vad du menar. Men vet du, männen är för mig då glädjepojkar som jag roar mig med. Helt utan krav.  

Någon här tror att jag är en runkgubbe, en av amatörpsykologernas utlåtande.
    Du däremot håller dig på en nivå som gör att jag gärna besvarar din kommentar. Du brukar hålla dig saklig och med god ton. 
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-16 09:35:10 följande:
    Självbedrägeri? För att jag väljer att njuta kravlöst?
    Amatörpsykologerna här på FL är inget att lägga någon vikt på, bra att du avstår från att ge ut amatördiagnoser iallafall.

En av sakerna med mitt fria liv har just varit att man inte behöver gå runt och stoltsera och visa upp varandra. Jag bryr mig inte om de andra, skulle det vara en relation byggd på känslor så hade det dock varit annorlunda. Men så är det ju inte.

Russinen består av njutning av flera slag, precis om du ger exempel på Härligt sex, fina middagar, bubbel... har varit på någon enstaka konsert också. Där får mannen bestämma, det är han som riskerar något om vi ses tillsammans. 

Resten av kakan handlar om att laga mat, diska, städa, snyta ungar och torka skit. Sånt som jag klarar mig bra utan. Jag har visserligen barn, men de är utflugna vid det här laget. 

Jag har verkligen haft, och har, det bästa liv jag kan tänka mig. Var sak har sin tid liksom, och nu är det min tid till 100%.

Det har hänt att mannen faktiskt ändat sitt äktenskap för min skull, det har jag skrivit om tidigare i tråden vill jag minnas. Orkar dock inte leta upp inlägget då det är väldigt många.
    Oftast är man bara varandras leksak dock. Och det gör jag klart från början. Ändå lämnade dessa (fåtal) män sina äktenskap för min skull, och ändade upp som bittra singlar.

Att kallas för glädjeflicka som mogen kvinna känns kanske lite sisådär, men jag förstår vad du menar. Men vet du, männen är för mig då glädjepojkar som jag roar mig med. Helt utan krav.  

Någon här tror att jag är en runkgubbe, en av amatörpsykologernas utlåtande.
    Du däremot håller dig på en nivå som gör att jag gärna besvarar din kommentar. Du brukar hålla dig saklig och med god ton. 

Det är ju just det fetade. Det du beskriver är ju det poänglösa i livet (förutom just sexet). Det som inte betyder så mycket. 

Det viktiga är ju just vardagen, tacokvällen där man skrattar åt veckan som varit, utflykten till nåns föräldrar, handen i ryggslutet när man passerar varann med disken. Blicken efter en sömnlös natt med barnen. Att krypa upp ihop efter att barnen lagt sig. När barnen sen flyttat är det ju livshistorien man har ihop.

Det är ju det här med älskarinnor, att man vill intala sig att man just får det ?fina?. Men det är det ju inte. Det en älskarinna får är det mannen inte är så brydd om och kan avvara utan risk.

• Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Hahaha) skrev 2024-02-16 13:10:05 följande:

Det är ju just det fetade. Det du beskriver är ju det poänglösa i livet (förutom just sexet). Det som inte betyder så mycket. 

Det viktiga är ju just vardagen, tacokvällen där man skrattar åt veckan som varit, utflykten till nåns föräldrar, handen i ryggslutet när man passerar varann med disken. Blicken efter en sömnlös natt med barnen. Att krypa upp ihop efter att barnen lagt sig. När barnen sen flyttat är det ju livshistorien man har ihop.

Det är ju det här med älskarinnor, att man vill intala sig att man just får det ?fina?. Men det är det ju inte. Det en älskarinna får är det mannen inte är så brydd om och kan avvara utan risk.

Du förstår väl ändå att det är skillnad på åsikter och fakta?
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!