• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-16 13:38:52 följande:
    Du förstår väl ändå att det är skillnad på åsikter och fakta?
    Ja, gör du?
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-16 09:22:09 följande:
    Fast jag skulle inte kalla mig för kk, det handlar inte bara om ett snabbknull i skymundan utan det är mycket mer sofistikerat.
    Jag tycker att Vänner Med Fördelar är ett bättre uttryck.

Jag höll på som dig tidigare i ett antal år.... fick njuta av sexsvultna kvinnor medan deras män var hemma och skötte om deras barn. Så många härliga minnen, resor och upplevelser... fast till slut blev det liksom tomt inombords. Nu har jag världens bästa kvinna, och jag släpper inte längre till med andra... känns skönt för själen. Glad
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Hahaha) skrev 2024-02-16 13:43:55 följande:
    Ja, gör du?
    Du gör dessvärre inte det och jag har faktiskt inte lust att lägga mer energi på att fösöka få dig att förstå att människor är olika, önskar sig olika saker och uppskattar olika saker.

Jag har förståelse för din frustration då din man bedragit dig, men det behöver du inte lägga på mig då jag högst sannolikt inte varit hans älskarinna.

Har du inget relevant att komma med så tackar jag ör uppmärksamheten och önskar dig lycka till.
    Du får gärna sista ordet, varsågod.
    Jag kommer inte bemöta det oavsett hur mycket du försöker provocera.
  • Anonym (Skönt för f....)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-02-16 13:49:33 följande:
    Jag tycker att Vänner Med Fördelar är ett bättre uttryck.

Jag höll på som dig tidigare i ett antal år.... fick njuta av sexsvultna kvinnor medan deras män var hemma och skötte om deras barn. Så många härliga minnen, resor och upplevelser... fast till slut blev det liksom tomt inombords. Nu har jag världens bästa kvinna, och jag släpper inte längre till med andra... känns skönt för själen. Glad
    Tycker inte det känns tomt alls! Jag har världens bästa familj här hemma. Men tyvärr har maken inte längre världens bästa potens för att uttrycka det milt. Jag tillåter mig därför att på mina jobbresor njuta av olika potenta män. När vi ses är det högkvalitativ sex på mina villkor!

Jag får precis vad jag vill ha, hårt, mjukt, porrigt sexigt. Tröttnar jag på en man så är det hur enkelt som helst att skaffa en ny. Stenhårt krav på att visa intyg om testning för sjukdomar är viktigt.

Det bästa av två världar. Har jag dåligt samvete? Inte det minsta! Alla får ju det dom vill ha!
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-16 13:51:22 följande:
    Du gör dessvärre inte det och jag har faktiskt inte lust att lägga mer energi på att fösöka få dig att förstå att människor är olika, önskar sig olika saker och uppskattar olika saker.

Jag har förståelse för din frustration då din man bedragit dig, men det behöver du inte lägga på mig då jag högst sannolikt inte varit hans älskarinna.

Har du inget relevant att komma med så tackar jag ör uppmärksamheten och önskar dig lycka till.
    Du får gärna sista ordet, varsågod.
    Jag kommer inte bemöta det oavsett hur mycket du försöker provocera.
    Min man har inte bedragit mig. Jag har dock tidigare i livet varit den andra kvinnan och ser nu hur jag verkligen tänkte konstigt då även om jag då tyckte jag hade det bästa av det bästa. När jag nu har en man där vi är öppna med varann  om livet och delar allt så inser jag ju vilken skillnad det är.

Jag reagerade också mest på din egen rubrik till tråden: då du själv hävdar att du plockar russinen ur kakan. Det är ju just det jag inte anser att du gör. Mer att du äter en kaka ur en burk en annan kvinna äger och där hon har alla andra kakorna. Dvs mer än dig.

En dag blir du också påkommen på ett mindre kul vis. Det har inte hänt än kanske men det kommer hända. Och då blir du uthängd på nätet som aldrig glömmer. Till dina barns kännedom. Men det kanske också är värt det. Vad vet jag.

Kort sagt, dina russin är inte så fina eller exklusiva som du vill få dem till. Det är några russin. Bland många russin. Men du har inget som är extra speciellt jämfört med någon annan.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Hahaha) skrev 2024-02-16 14:01:28 följande:
    Min man har inte bedragit mig. Jag har dock tidigare i livet varit den andra kvinnan och ser nu hur jag verkligen tänkte konstigt då även om jag då tyckte jag hade det bästa av det bästa. När jag nu har en man där vi är öppna med varann  om livet och delar allt så inser jag ju vilken skillnad det är.

Jag reagerade också mest på din egen rubrik till tråden: då du själv hävdar att du plockar russinen ur kakan. Det är ju just det jag inte anser att du gör. Mer att du äter en kaka ur en burk en annan kvinna äger och där hon har alla andra kakorna. Dvs mer än dig.

En dag blir du också påkommen på ett mindre kul vis. Det har inte hänt än kanske men det kommer hända. Och då blir du uthängd på nätet som aldrig glömmer. Till dina barns kännedom. Men det kanske också är värt det. Vad vet jag.

Kort sagt, dina russin är inte så fina eller exklusiva som du vill få dem till. Det är några russin. Bland många russin. Men du har inget som är extra speciellt jämfört med någon annan.
    Håller med!!!

Ett fint familjeliv tillsammans med intimitet och kärlek... alla russin i ett och samma paket... bättre än så kan det inte bli! Det blir aldrig så fint på samma sätt som med den man älskar, när man istället sexar runt med upptagna partners. Jag är klar med den delen av mitt liv och är lyckligare nu. :)
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-02-16 14:25:54 följande:
    Håller med!!!

Ett fint familjeliv tillsammans med intimitet och kärlek... alla russin i ett och samma paket... bättre än så kan det inte bli! Det blir aldrig så fint på samma sätt som med den man älskar, när man istället sexar runt med upptagna partners. Jag är klar med den delen av mitt liv och är lyckligare nu. :)
    Som sagt, alla önskar sig inte samma saker.
    Jag vill inte ha ett familjeliv, det är jag klar med för länge sen.

Är inte intresserad av någon kärleksrelation heller.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Skönt för f....) skrev 2024-02-16 13:56:52 följande:
    Tycker inte det känns tomt alls! Jag har världens bästa familj här hemma. Men tyvärr har maken inte längre världens bästa potens för att uttrycka det milt. Jag tillåter mig därför att på mina jobbresor njuta av olika potenta män. När vi ses är det högkvalitativ sex på mina villkor!

Jag får precis vad jag vill ha, hårt, mjukt, porrigt sexigt. Tröttnar jag på en man så är det hur enkelt som helst att skaffa en ny. Stenhårt krav på att visa intyg om testning för sjukdomar är viktigt.

Det bästa av två världar. Har jag dåligt samvete? Inte det minsta! Alla får ju det dom vill ha!
    Absolut krav på testning!
    Annars kan han söka vidare.

Det är ju fördelen med att vara älskarinna till en gift man, han gnäller inte och gråter när man ledsnar på honom. Det har iofs hänt, men bara ett fåtal gånger.
    Det var dessa fåtal män som faktiskt lämnade frun för en framtid med mig, trots att jag gjort det välidgt klart att jag inte hade något intresse av något seriöst,
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-02-16 14:25:54 följande:
    Håller med!!!

Det är mycket finare än att vara älskare/älskarinna ja. Det är nog lätt att tro eller intala sig något annat när man är just i den sitsen - särskilt om man får typ middagar och dyrt bubbel - men det är ett mer ytligt liv, som ger en ytligare lycka och mer jakt. 
  • Anonym (h)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-16 09:35:10 följande:
    Självbedrägeri? För att jag väljer att njuta kravlöst?
    Amatörpsykologerna här på FL är inget att lägga någon vikt på, bra att du avstår från att ge ut amatördiagnoser iallafall.

En av sakerna med mitt fria liv har just varit att man inte behöver gå runt och stoltsera och visa upp varandra. Jag bryr mig inte om de andra, skulle det vara en relation byggd på känslor så hade det dock varit annorlunda. Men så är det ju inte.

Russinen består av njutning av flera slag, precis om du ger exempel på Härligt sex, fina middagar, bubbel... har varit på någon enstaka konsert också. Där får mannen bestämma, det är han som riskerar något om vi ses tillsammans. 

Resten av kakan handlar om att laga mat, diska, städa, snyta ungar och torka skit. Sånt som jag klarar mig bra utan. Jag har visserligen barn, men de är utflugna vid det här laget. 

Jag har verkligen haft, och har, det bästa liv jag kan tänka mig. Var sak har sin tid liksom, och nu är det min tid till 100%.

Det har hänt att mannen faktiskt ändat sitt äktenskap för min skull, det har jag skrivit om tidigare i tråden vill jag minnas. Orkar dock inte leta upp inlägget då det är väldigt många.
    Oftast är man bara varandras leksak dock. Och det gör jag klart från början. Ändå lämnade dessa (fåtal) män sina äktenskap för min skull, och ändade upp som bittra singlar.

Att kallas för glädjeflicka som mogen kvinna känns kanske lite sisådär, men jag förstår vad du menar. Men vet du, männen är för mig då glädjepojkar som jag roar mig med. Helt utan krav.  

Någon här tror att jag är en runkgubbe, en av amatörpsykologernas utlåtande.
    Du däremot håller dig på en nivå som gör att jag gärna besvarar din kommentar. Du brukar hålla dig saklig och med god ton. 
    Jag håller verkligen med om allt du skriver här.
    Så patetiskt med dessa män som tror att man verkligen vill ha dem, överta kärringens begagnade gubbe med ungar i släptåg.
    Vad inbillar de sig liksom?

Ska man ha ett förhållande så inte fasen har man det men en som knullar bredvid heller!

Inte fan vill jag tvätta hans skitiga kalsonger heller, eller snyta hans snoriga ungar.

You go girl!
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!