• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Pinotage
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2021-01-09 12:12:44 följande:
    Fast nej, då är risken för stor att han vill ha mer. Och så förtar det spänningen i det hela.
    Detta att han är så tillgänglig är bara tillfälligt, kan inte gå inte på varför dock. Man vet aldrig, frun kanske sitter här på FL.
    Jag kan i viss mån förstå spänningsmomentet - men samtidigt vill ju jag ta med henne ut på en fin restaurang eller en SPA-weekend utan att behöva vara orolig att någon ska känna igen henne.
    Kommer man i läget att den ena vill mer finns alltid möjligheten att avsluta - jag har själv varit där flera gånger där det inte är balans och den ena har starkare känslor än den andra, men det har löst sig då den ena parten helt enkelt avslutat.
    Jag är i ett läge att det ska vara jäkligt starka känslor för att jag skulle ge mig in i ett nytt förhållande, jag har alldeles för mycket trassliga relationer bakom mig - och jag är helt säker på att många män tänker som mig. Så för dig att hitta en singelman  som inte är intresserad av en relation kan inte vara svårt - jag skulle säga att det är nog snarare så att det är jäkligt svårt hitta någon som vill ha mer ....
  • Cavill
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2021-01-08 21:23:35 följande:

Uppdatering.

Herregud vilken man han är!
    Vilka nätter, vilka äventyr.

Skulle jag någon gång gänga mig så vore det med en man som honom.
    Fast det ska jag ju inte... men ändå.

MM, just det.
  • Cavill
    Anonym (HmmSå jag får inte be en person som är bitter) skrev 2021-01-09 11:06:09 följande:

Du lever ju det livet som de flesta kvinnor vill leva egentligen. 

Vara den andra kvinnan? Nej, jag tvivlar starkt på att det är det "dom flesta" kvinnor vill. 

Finns dock en samling trasiga själar som aldrig hittar kärlek hur dom än gör. Så för dom passar det nog utmärkt. 
  • Bitten
    Pinotage skrev 2021-01-09 16:00:18 följande:

Jag kan i viss mån förstå spänningsmomentet - men samtidigt vill ju jag ta med henne ut på en fin restaurang eller en SPA-weekend utan att behöva vara orolig att någon ska känna igen henne.

Kommer man i läget att den ena vill mer finns alltid möjligheten att avsluta - jag har själv varit där flera gånger där det inte är balans och den ena har starkare känslor än den andra, men det har löst sig då den ena parten helt enkelt avslutat.

Jag är i ett läge att det ska vara jäkligt starka känslor för att jag skulle ge mig in i ett nytt förhållande, jag har alldeles för mycket trassliga relationer bakom mig - och jag är helt säker på att många män tänker som mig. Så för dig att hitta en singelman  som inte är intresserad av en relation kan inte vara svårt - jag skulle säga att det är nog snarare så att det är jäkligt svårt hitta någon som vill ha mer ....

Hade lite problem att skriva förut. Ville svara på ditt inlägg.

Jag tänker att skillnaden mellan en man som är singel och en man som är upptagen är att det finns i alla fall ytterligare en person som kan verifiera att det inte handlar om en fullständig idiot. Det är ju iofs inte idiotsäkert men en person i en relation signalerar trots allt att denne är en person som ändå är såpass ?normal? att denne kan leva i och ha ett förhållande med en annan person. En singelman som uttrycker att ?jag vill inte ha en relation, jag vill bara knulla? skulle ju mycket väl kunna vara en man som är fullständigt okapabel till samvaro och dessutom som en bonus, kass i sängen. ;)

Detsamma gäller ju givetvis kvinnor.

Kanske finns det ytterligare en faktor, att en kåt singelman utan önskan om relation också kan vara en person som utgör ett potentiellt hot.
  • Anonym (Sorgligt)
    Pinotage skrev 2021-01-09 16:00:18 följande:
     Så för dig att hitta en singelman  som inte är intresserad av en relation kan inte vara svårt - jag skulle säga att det är nog snarare så att det är jäkligt svårt hitta någon som vill ha mer ....
    Det går helt emot ts sexuella preferens. En upptagen man. Någon annans man. 
    Får hon reda på det så är det en bonus. 
  • Pinotage
    Bitten skrev 2021-01-09 17:02:04 följande:
    Hade lite problem att skriva förut. Ville svara på ditt inlägg.

Jag tänker att skillnaden mellan en man som är singel och en man som är upptagen är att det finns i alla fall ytterligare en person som kan verifiera att det inte handlar om en fullständig idiot. Det är ju iofs inte idiotsäkert men en person i en relation signalerar trots allt att denne är en person som ändå är såpass ?normal? att denne kan leva i och ha ett förhållande med en annan person. En singelman som uttrycker att ?jag vill inte ha en relation, jag vill bara knulla? skulle ju mycket väl kunna vara en man som är fullständigt okapabel till samvaro och dessutom som en bonus, kass i sängen. ;)

Detsamma gäller ju givetvis kvinnor.

Kanske finns det ytterligare en faktor, att en kåt singelman utan önskan om relation också kan vara en person som utgör ett potentiellt hot.
    Jag kan nog inte riktigt hålla med om din teori, möjligen sållar det bort dom allra värsta, men tror det finns minst lika många gifta idioter. När den gifta mannen dessutom har för avsikt att vara otrogen, så har man ju redan där bevis på att moraliska kompassen är något skev. Jag tror heller inte att frun kommer att skriva ut ett intyg att hennes man är en snäll och trevlig.
    I mitt fall så skulle jag alltså dagen efter ett 20-årigt fridfullt äktenskap ses som ett potentiellt hot. Nää - tror inte det. Här får man nog bedöma varje individ.
  • Pinotage
    Anonym (Sorgligt) skrev 2021-01-09 17:16:09 följande:
    Ja - jag förstår det - jag är bara nyfiken var kärnan är. Är det spänningsmomentet att bli avslöjad, eller kanske njuter TS av att såra andra, eller är det kanske är  så jäkligt att hon undviker körlek till alla pris - för då kan man verkligen bli sårad när den tar slut.
  • Bitten
    Pinotage skrev 2021-01-09 18:15:53 följande:

Jag kan nog inte riktigt hålla med om din teori, möjligen sållar det bort dom allra värsta, men tror det finns minst lika många gifta idioter. När den gifta mannen dessutom har för avsikt att vara otrogen, så har man ju redan där bevis på att moraliska kompassen är något skev. Jag tror heller inte att frun kommer att skriva ut ett intyg att hennes man är en snäll och trevlig.

I mitt fall så skulle jag alltså dagen efter ett 20-årigt fridfullt äktenskap ses som ett potentiellt hot. Nää - tror inte det. Här får man nog bedöma varje individ.

Detta intresserar mig. Moralisk kompass. Jag hatar moraliserande runt otrohet. Folk blir som tokiga när detta kommer upp, som att det skulle vara brottsligt och att det borde vara dödsstraff som följd. (Kanske inte du.) :)

DET ÄR INTE OLAGLIGT. Det är inte farligt att bli bedragen. Gå vidare eller stanna kvar.

Jag är inte rädd för män som gillar att vara otrogna. Jag är rädd för män som är sociopater och potentiella våldtäktsmän eller andra våldsbejakande personer.

Dock kanske jag har fel angående att de flesta sociopater, psykopater och våldsamma män inte är i långvariga relationer.

Mina erfarenheter är dock att ensamma individer ofta inte besitter social kompetens och förmåga att shitchatta och då det för mig är det viktigaste för att ens komma i närheten av att starta en kk-relation så blir det lätt stopp där.

Om jag nu skriver här att jag söker en kk så har jag strax fem meddelanden med frågan om jag gillar analsex eller om jag har kik och vill dela bilder på mina stora bröst. Ingen skriver om något som skulle kunna öppna upp för en potentiell relation, kk eller vad som.

Kan den gemensamma faktorn här vara ?män på familjeliv? snarare än något annat.

Motsatsen är fri att bevisa!
  • Pinotage
    Bitten skrev 2021-01-09 18:42:17 följande:
    Detta intresserar mig. Moralisk kompass. Jag hatar moraliserande runt otrohet. Folk blir som tokiga när detta kommer upp, som att det skulle vara brottsligt och att det borde vara dödsstraff som följd. (Kanske inte du.) :)

DET ÄR INTE OLAGLIGT. Det är inte farligt att bli bedragen. Gå vidare eller stanna kvar.

Jag är inte rädd för män som gillar att vara otrogna. Jag är rädd för män som är sociopater och potentiella våldtäktsmän eller andra våldsbejakande personer.

Dock kanske jag har fel angående att de flesta sociopater, psykopater och våldsamma män inte är i långvariga relationer.

Mina erfarenheter är dock att ensamma individer ofta inte besitter social kompetens och förmåga att shitchatta och då det för mig är det viktigaste för att ens komma i närheten av att starta en kk-relation så blir det lätt stopp där.

Om jag nu skriver här att jag söker en kk så har jag strax fem meddelanden med frågan om jag gillar analsex eller om jag har kik och vill dela bilder på mina stora bröst. Ingen skriver om något som skulle kunna öppna upp för en potentiell relation, kk eller vad som.

Kan den gemensamma faktorn här vara ?män på familjeliv? snarare än något annat.

Motsatsen är fri att bevisa!

Jag tror inte att våra åsikter skiljer sig mycket egentligen.
    Att ensamma individer ofta inte besitter social kompetens är jag helt med på.

Tyvärr är det nog så att sociopater och psykopater ofta lyckas fånga en partner i en relation - jag var själv ytterst nära att fastna med en kvinna med tydliga psykopat-drag, men med en stor portion tur klarade jag mig undan med förståndet i behåll. Hade vi fått barn ihop hade jag fastnat med henne under väldigt lång tid.

Däremot moraliserar jag gärna om otrohet - Jag tycker inte om att såra andra och  jag har varit den bedragna med två olika kvinnor, så jag vet hur det känns att vara på den sidan om otroheten. Den smärta som jag kände, och fortfarande känner, när jag insåg att den jag älskade av hela mitt hjärta , hade som bästa vän och trodde att jag kunde lita på i alla väder gick bakom min rygg och var med andra män är obeskrivlig. Det har tagit lång tid att reparera mig från det och att lita fullt på en annan kvinna kommer jag nog aldrig att göra  - det har gjort mig kall och synisk, från att ha varit den som sett gott i alla människor. Har man en relation som inte fungerar eller är tillräcklig - avsluta och gå vidare före det leder till otrohet istället.

En kommentar om män på FL - jag har tänkt på det några gånger, och männen här är nog inte ens i närheten av representativa för den genomsnittliga mannen - här samlas nog enbart en brokig samling av diverse trasiga själar - men det är förstås bara en gissning.

Har du Kik förresten ? .....skojar bara , kunde inte låta bli

• Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Sorgligt) skrev 2021-01-09 17:16:09 följande:
    Nej, det är inte en bonus.
    Sitt inte här och hitta på saker jag inte har påstått.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!