• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Undrar) skrev 2021-01-09 10:40:19 följande:
    Har läst din trådstart men kan inte hitta nån innebörd, fråga osv..

Men du skriver själv ?frågor på det?..så det är min fråga.

Du kanske bara tycker det är kul att skriva om å inte vill något speciellt?
    Ok, då är tråden helt enkelt inte något för dig. 

Du kan säkert hitta någon annan tråd som passar dig bättre.
    Lycka till!
  • Anonym (HmmSå jag får inte be en person som är bitter)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2021-01-09 10:32:39 följande:
    Om det får dig att må bättre så kan jag berätta att jag också blivit avstängd ett dygn när jag klampat på för hårt här i tråden.
    Minns inte exakt vad jag skrev men uppenbarligen gick det över gränsen.

Sånt får man tåla även om man såklart kan ha åsikter om saken.

Har inget emot dig förutom att jag kan tycka at det är fel att du lånar andras män utan deras fruars godkännande. Men blir galen på modsen.

Vad jag skrev var; Vänligen skriv inte i min tråd om du är så bitter utan håll dig hellre till din verklighet med ditt kaffe och vaxduk med rutmönster och tro inte att du kan överföra något maktövertag över mig genom att säga åt mig vad jag ska eller inte ska göra.

Din tråd är ändå ren och skär provokation. Så konstigt att den ens får vara kvar egentligen. Men det är bra att du jävlas lite med  den större gruppen utav feministerna. Så kan inte annat än att dela din skadeglädje till en viss del.

Du lever ju det livet som de flesta kvinnor vill leva egentligen. Så grattis till dig! Och samtidigt kanske du får dom att sluta gapa över allt utan istället lära sig se vad dom har och vara rädda om det dom har och uppskatta det. Så kanske allt fler män slutar vara otrogna och kvinnan kan landa i formen igen där dom respekterar både män och kvinnor igen, män med då. Så kör på! 

• Pinotage
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2021-01-09 10:26:27 följande:
    Ja, den nygamle.
    Kunde inte vara bättre!

Utöver det så kan han smita i stort sett när som helst och det gör ju inte saken sämre.

Det går bra, i dubbel bemärkelse, skitbra rent ut sagt!
    Måste hälla lite bensin på den ursprungliga debatten som verkar ha stannat av.

Jag fastnar på att du skriver att han kan smita iväg i stort sett när som helst. Om du väljer någon som inte är gift eller tillsammans med någon annan så behöver du ju inte fundera på när han kan smita iväg. Jag till exempel är singel  och bor själv och har inget större intresse av att flytta ihop med någon. Med mig skulle du få ett eget paket med bara russin i - verkar ju mycket enklare att ha någon som alltid är tillgänglig.
  • Bitten
    Pinotage skrev 2021-01-09 11:20:49 följande:

Jag fastnar på att du skriver att han kan smita iväg i stort sett när som helst. Om du väljer någon som inte är gift eller tillsammans med någon annan så behöver du ju inte fundera på när han kan smita iväg. Jag till exempel är singel  och bor själv och har inget större intresse av att flytta ihop med någon. Med mig skulle du få ett eget paket med bara russin i - verkar ju mycket enklare att ha någon som alltid är tillgänglig.

Det är väl just någon som inte alltid är tillgänglig som är grejen. Ingen risk att någon dröjer sig kvar för länge eller kärar ned sig. Dig kanske hon måste be att gå, med en upptagen man så är det en eller flera yttre faktorer som gör att han måste gå. En del har svårt att ta en hint.
  • Pinotage
    Bitten skrev 2021-01-09 11:42:25 följande:
    Det är väl just någon som inte alltid är tillgänglig som är grejen. Ingen risk att någon dröjer sig kvar för länge eller kärar ned sig. Dig kanske hon måste be att gå, med en upptagen man så är det en eller flera yttre faktorer som gör att han måste gå. En del har svårt att ta en hint.
    Förvisso - fast de flesta kvinnor jag har haft har alltid av en eller annan orsak sett till att vi hamnat hemma hos mig. Då kan man gå när som helst .... 
  • Bitten
    Pinotage skrev 2021-01-09 11:49:51 följande:

Förvisso - fast de flesta kvinnor jag har haft har alltid av en eller annan orsak sett till att vi hamnat hemma hos mig. Då kan man gå när som helst .... 

Good point

Skrivtrubbelpåsidanfler?
  • Anonym (Undrande)
    Bitten skrev 2021-01-09 11:42:25 följande:
    Men det är väl inte bara ts som tycker och tänker som hon gör, måste ju finnas många män som tycker och tänker precis som hon. Tror faktiskt att det är fler män som är singlar och som inte vill ha mer än sex än kvinnor.
    Om hon själv inte vill ha ett förhållande utan bara sex är det väl självklart att finns ett stort antal män som tycker likadant.
    Hon vill ju inte riskera att männen hon träffat kärar ner sig i henne och vill ha ett förhållande och därför väljer hon gifta män, ändå skriver hon ju att många av de gifta männen just gjort det och velat lämna sina fruar.
    Om männen är intressanta borde det ju inte spela någon roll om det är gifta eller inte då så länge dom inte vill ha ett förhållande.
    Hon avslutar ju så fort dom gifta männen vill mer då är det väl bara att avsluta med singelmän också om dom mot förmodan skulle vilja ha mer.
    För ts skriver ju att många av dom gifta vill lämna fruarna.
    Självklart finns det många singel män som tänker precis som ts.
    Men om jag fattar ts rätt är det just spänningen med gifta män som hon gillar.
    Så är det med många saker i livet man söker spänning, det gör vi alla fast på olika sätt.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Pinotage skrev 2021-01-09 11:20:49 följande:

Fast nej, då är risken för stor att han vill ha mer. Och så förtar det spänningen i det hela.
    Detta att han är så tillgänglig är bara tillfälligt, kan inte gå inte på varför dock. Man vet aldrig, frun kanske sitter här på FL.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Undrande) skrev 2021-01-09 11:58:00 följande:
    Men det är väl inte bara ts som tycker och tänker som hon gör, måste ju finnas många män som tycker och tänker precis som hon. Tror faktiskt att det är fler män som är singlar och som inte vill ha mer än sex än kvinnor.
    Om hon själv inte vill ha ett förhållande utan bara sex är det väl självklart att finns ett stort antal män som tycker likadant.
    Hon vill ju inte riskera att männen hon träffat kärar ner sig i henne och vill ha ett förhållande och därför väljer hon gifta män, ändå skriver hon ju att många av de gifta männen just gjort det och velat lämna sina fruar.
    Om männen är intressanta borde det ju inte spela någon roll om det är gifta eller inte då så länge dom inte vill ha ett förhållande.
    Hon avslutar ju så fort dom gifta männen vill mer då är det väl bara att avsluta med singelmän också om dom mot förmodan skulle vilja ha mer.
    För ts skriver ju att många av dom gifta vill lämna fruarna.
    Självklart finns det många singel män som tänker precis som ts.
    Men om jag fattar ts rätt är det just spänningen med gifta män som hon gillar.
    Så är det med många saker i livet man söker spänning, det gör vi alla fast på olika sätt.
    Jag tror inte att jag skrivit i många män velat lämna sina fruar, inte många. Men vissa har gjort det. Absolut.

Det är mycket riktigt spänningen i detta som gör det så upphetsande, det förbjudna. Jag är helt enkelt inte intresserad av singelmän.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (HmmSå jag får inte be en person som är bitter) skrev 2021-01-09 11:06:09 följande:

Har inget emot dig förutom att jag kan tycka at det är fel att du lånar andras män utan deras fruars godkännande. Men blir galen på modsen.

Vad jag skrev var; Vänligen skriv inte i min tråd om du är så bitter utan håll dig hellre till din verklighet med ditt kaffe och vaxduk med rutmönster och tro inte att du kan överföra något maktövertag över mig genom att säga åt mig vad jag ska eller inte ska göra.

Din tråd är ändå ren och skär provokation. Så konstigt att den ens får vara kvar egentligen. Men det är bra att du jävlas lite med  den större gruppen utav feministerna. Så kan inte annat än att dela din skadeglädje till en viss del.

Du lever ju det livet som de flesta kvinnor vill leva egentligen. Så grattis till dig! Och samtidigt kanske du får dom att sluta gapa över allt utan istället lära sig se vad dom har och vara rädda om det dom har och uppskatta det. Så kanske allt fler män slutar vara otrogna och kvinnan kan landa i formen igen där dom respekterar både män och kvinnor igen, män med då. Så kör på! 

Ja, du har rätt till din åsikt. 

Du var nog lite för nedlåtande kanske? När du målade upp din bild av personen du citerade. Fast det är bara min gissning.

Det är nog inte lätt att moderera här... jag skulle inte ta på mig den uppgiften.

Du har helt rätt i det du skriver i sista stycket. Fast du får inte ha FÖR rätt... för då försvinner ju mitt lille nöje och stora njutning!
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!