-
-
Svar på tråden Vad tycker du om mansgrisen och fenomenet Leifi Plomeros? - videoklipp
-
Haha, nej, jag hade inte det. Eller en hund som man kunde slå lite. .flygrl skrev 2020-09-07 01:49:17 följande:Ha ha hade du ingen 9 mm att sälja sej? Eller syddsväst? Eller narki?Antyder du att Leifi inte skulle va trovärdig va???Shameless skrev 2020-09-06 23:06:21 följande:
Du verkar vara väldigt naiv om du tror på allt "Leifi" sa.
-
BTW: Jag har hört att regeringen ska lägga som lagförslag att man måste vara minst 25 år för att få lyssna på Leifi Plomeros så tyvärr @flygrl du är för ung! .
-
Vadå naiv. Han hade ju ett mc gäng som hette Mustalainen Mc. Om sedan Leifi från busringningarna verkligen var han som var ledare för mc gänget eller bara någon som försökte härma honom vet jag inte. Leifi fanns. Men det blev tyst kring honom sedan. Han kanske blev mördad?Shameless skrev 2020-09-06 23:06:21 följande:Du verkar vara väldigt naiv om du tror på allt "Leifi" sa.
-
nej han fanns inteAnonym (Knarka sig lite) skrev 2020-09-07 15:37:32 följande:Vadå naiv. Han hade ju ett mc gäng som hette Mustalainen Mc. Om sedan Leifi från busringningarna verkligen var han som var ledare för mc gänget eller bara någon som försökte härma honom vet jag inte. Leifi fanns. Men det blev tyst kring honom sedan. Han kanske blev mördad?
-
Nej, däremot kommer du snart bli avstängd från forumet för personligt påhopp eftersom du nyss precis har blivit anmäld.Shameless skrev 2020-09-07 19:11:13 följande:Alltså seriöst, tappade din mor dig i golvet när du var liten?
-
Måste vara jobbigt att vara så lättkränkt. Stackare.Anonym (Knarka sig lite) skrev 2020-09-07 19:21:47 följande:
Nej, däremot kommer du snart bli avstängd från forumet för personligt påhopp eftersom du nyss precis har blivit anmäld.
-
Du är anmäld igen faktiskt. För andra gången.Shameless skrev 2020-09-07 19:26:54 följande:Måste vara jobbigt att vara så lättkränkt. Stackare.
-
Coolt!Anonym (Knarka sig lite) skrev 2020-09-07 19:44:34 följande:
Du är anmäld igen faktiskt. För andra gången.
-
Fast Lefi var ju en riktig person. Du har nog missuppfattat det hela eller inte fått hela bilden förklarad för dig.Shameless skrev 2020-09-07 20:01:07 följande:Coolt!
-
Kom igen nu, sluta trolla. Haha.Anonym (Knarka sig lite) skrev 2020-09-07 20:11:25 följande:
Fast Lefi var ju en riktig person. Du har nog missuppfattat det hela eller inte fått hela bilden förklarad för dig.