• Anonym (Knarka sig lite)

Vad tycker du om mansgrisen och fenomenet Leifi Plomeros? - videoklipp

Den finska zigenaren Leifi Plomeros, är det någon som minns honom? Vad har du för relation till Leifi?

">

">

• Svar på tråden Vad tycker du om mansgrisen och fenomenet Leifi Plomeros? - videoklipp
  • Anonym (???)

Varför skulle man ha en relation till honom?
    Varför lägger du upp den här tråden - vad är det du vill? 

Anonym (???) skrev 2020-09-05 18:33:04 följande:

Varför skulle man ha en relation till honom?
    Varför lägger du upp den här tråden - vad är det du vill? 

Han var väldigt känd i början av 2000 talet, enormt känd. Så många har en relation till honom.
  • Sven19
    Anonym (Knarka sig lite) skrev 2020-09-05 18:33:54 följande:
    Han var väldigt känd i början av 2000 talet, enormt känd. Så många har en relation till honom.
    Det är ingen person utan ett busringningsprogram. Ett program men säkert 100 kanppar där man kunde klicka för att få datorn att säga vissa ord ex Skinnpaj.
  • Anonym (???)
    Anonym (Knarka sig lite) skrev 2020-09-05 18:33:54 följande:
    det är väl inte svar på min fråga riktigt. Jag vet vad det handlar om, men du verkar inte veta det själv. 
    Sven19 skrev 2020-09-05 18:37:24 följande:
    Det är ingen person utan ett busringningsprogram. Ett program men säkert 100 kanppar där man kunde klicka för att få datorn att säga vissa ord ex Skinnpaj.
    Fast Leifi fanns ju också, det sägs att han var ledare för ett mc gäng. Programmet kom ju efter alla hans samtal.

• Sven19
    Anonym (Knarka sig lite) skrev 2020-09-05 18:38:32 följande:
    Fast Leifi fanns ju också, det sägs att han var ledare för ett mc gäng. Programmet kom ju efter alla hans samtal.
    Nej finns inget som tyder på det. Vilket MC gäng skulle det vara?
    Sven19 skrev 2020-09-05 18:40:16 följande:
    Han hade ett eget gäng som konkurrerade med Hells Angels i slutet av 90 talet, vad som hände sedan vet jag inte riktigt. Leifi berättade ju själv att det var folk som var ute efter att döda honom, som han hade blåst på pengar, bland annat finska zigenare. Jag har för mig att hans mc gäng hette Mustalainen MC eller nått sånt.
    Sven19 skrev 2020-09-05 18:40:16 följande:
  • Sven19
    Anonym (Knarka sig lite) skrev 2020-09-05 18:42:18 följande:
    Han hade ett eget gäng som konkurrerade med Hells Angels i slutet av 90 talet, vad som hände sedan vet jag inte riktigt. Leifi berättade ju själv att det var folk som var ute efter att döda honom, som han hade blåst på pengar, bland annat finska zigenare. Jag har för mig att hans mc gäng hette Mustalainen MC eller nått sånt.
    MC-gäng med zigenare :) låter som du är ganska lättlurad
    Sven19 skrev 2020-09-05 18:45:47 följande:
    MC-gäng med zigenare :) låter som du är ganska lättlurad
    Men han var finsk zigenare. Alla hans medlemmar var ju inte nödvändigtvis zigenare. Eller tror du att alla medlemmar i Bandidos är Mexikaner?
Svar på tråden Vad tycker du om mansgrisen och fenomenet Leifi Plomeros? - videoklipp