• Anonym (Knarka sig lite)

Vad tycker du om mansgrisen och fenomenet Leifi Plomeros? - videoklipp

Den finska zigenaren Leifi Plomeros, är det någon som minns honom? Vad har du för relation till Leifi?

">

">

• Svar på tråden Vad tycker du om mansgrisen och fenomenet Leifi Plomeros? - videoklipp
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-09-07 07:26:43 följande:

Haha, nej, jag hade inte det. Eller en hund som man kunde slå lite. .

Sa han inte att hunden kunde sparka och slå? Det andra om att slå hunden hade jag faktiskt inte gillat, djurvän som jag är. :/
    Litenmenhård skrev 2020-09-07 07:34:40 följande:

BTW: Jag har hört att regeringen ska lägga som lagförslag att man måste vara minst 25 år för att få lyssna på Leifi Plomeros så tyvärr @flygrl du är för ung! .

Oj, och jag som utsattes för Leifi av mina storebrorsor när jag va liten...omg. Borde jag anlita en advokat nu?
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-09-07 23:09:50 följande:
    Sa han inte att hunden kunde sparka och slå? Det andra om att slå hunden hade jag faktiskt inte gillat, djurvän som jag är. :/
    Litenmenhård skrev 2020-09-07 07:34:40 följande:

BTW: Jag har hört att regeringen ska lägga som lagförslag att man måste vara minst 25 år för att få lyssna på Leifi Plomeros så tyvärr @flygrl du är för ung! .

Oj, och jag som utsattes för Leifi av mina storebrorsor när jag va liten...omg. Borde jag anlita en advokat nu?
    Nej, han frågade om man kan slå den. Jag gilla det inte heller.

Haha, det är för sent. Du kommer att få ett straff retroaktivt. :-P. .
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenmenhård

Jag tror man måste skilja på Leifi som karaktär och som person. Lite som med Svullo. Tror ni verkligen att Leifi var sån på riktigt?

• Shameless
    Litenmenhård skrev 2020-09-08 08:04:51 följande:

Jag tror man måste skilja på Leifi som karaktär och som person. Lite som med Svullo. Tror ni verkligen att Leifi var sån på riktigt?

Precis så!
  • Litenmenhård
    Shameless skrev 2020-09-08 09:07:34 följande:
    Precis så!
    Ibland får jag till det. .
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-09-08 08:03:20 följande:

Nej, han frågade om man kan slå den. Jag gilla det inte heller.

Haha, det är för sent. Du kommer att få ett straff retroaktivt. :-P. .

Usch, det gillar jag inte, det om slå hunden. Fast han spöade väl både fru och barn enligt sitt snack. Men det va ju förstås bara BS alltihop.

Ok, jag väntar på att polisen ringer på dörren här då.
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-09-08 17:36:06 följande:
    Usch, det gillar jag inte, det om slå hunden. Fast han spöade väl både fru och barn enligt sitt snack. Men det va ju förstås bara BS alltihop.

Ok, jag väntar på att polisen ringer på dörren här då.
    Han spöade nog på allt och alla.

Haha, ja, gör det. SWAT kommer och bankar på din dörr! .
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-09-08 17:42:58 följande:

Han spöade nog på allt och alla.

Haha, ja, gör det. SWAT kommer och bankar på din dörr! .

Ja, han gjorde nog det, goa gamla Leifi.

SWAT? Låter spännande! :P
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-09-08 17:45:34 följande:
    Ja, han gjorde nog det, goa gamla Leifi.

SWAT? Låter spännande! :P
    Haha. .

Ja, dem kommer ner genom skorsten vettu. :-P.
  • Anonym (Legend)

Haha jag måste erkänna att jag skrattar fortfarande åt hans samtal :'D (förutom den med hunden då)

När jag och min vän va tonåringar använde vi detta program och ringde från mobilen i mitt rum till våran fasta telefon till min pappa som gick på detta. "Låna mig bilen så jag kan åka, annars komma med kniven och hälsa på" och min pappa blev rasande och sa att "ja kom du, jag ska gå till garaget och hämta baseball rack" :'D oj vilka minnen!

• Anonym (Leifi Plomeros)

Passa sej jävligt noga krappen. Jag har supit å narkat sej i flera månader så e sur som satan vettu. Ska komma över å klappa säften eller? Helvete! Demon

/Leifi Plomeros, president Mustalainen MC & kulturstrateg 

• Anonym (Legend)
    Anonym (Leifi Plomeros) skrev 2022-02-03 03:45:33 följande:

Passa sej jävligt noga krappen. Jag har supit å narkat sej i flera månader så e sur som satan vettu. Ska komma över å klappa säften eller? Helvete! Demon

/Leifi Plomeros, president Mustalainen MC & kulturstrateg 

Nu måste passa sej!! :O

:'D
  • Anonym (Leifi Plomeros)
    Anonym (Legend) skrev 2022-02-03 05:30:45 följande:
    Nu måste passa sej!! :O

:'D
    Precis. Förresten. Har du kanse syssta fälgar till BMW att sälja sej? Och en snygg fru? Jag ringer på annons i Gula tidningen. Men måste va bra kod vettu. Annars jag ta fram hagelsprakaren. 
Svar på tråden Vad tycker du om mansgrisen och fenomenet Leifi Plomeros? - videoklipp