Inlägg från: Prima Star |Visa alla inlägg
  • Prima Star

Vad tycker du om mansgrisen och fenomenet Leifi Plomeros? - videoklipp

Sven19 skrev 2020-09-05 18:37:24 följande:
    Det är ingen person utan ett busringningsprogram. Ett program men säkert 100 kanppar där man kunde klicka för att få datorn att säga vissa ord ex Skinnpaj.
    Fan vad det där programmet måste ha ställt till med problem och oro för folk. Min introduktion till Leifi var genom en kompis som busringde hem till mig med den skiten. Det gick att klicka på vad han skulle säga, och det var diverse sjuka saker. Och det lät som om det verkligen var på riktigt också. Hjärtat höll på att stanna när den jäveln började babbla i luren.Förvånad På den tiden var man ju ett litet barn så jag blev ju livrädd när han började babbla om vapen, mord och massa annan skit. Som tur var dröjde det inte länge innan min kompis avslöjade sig och vd det hela var för något.

Sedan laddade jag ner programmet och busringde tillsammans med en annan kompis till en familj i mitt hockeylag. Slutade med att man nästan blev polisanmäld. Leifi var verkligen helt flippat! Tomte

• Prima Star
    Anonym (Knarka sig lite) skrev 2020-09-05 18:47:40 följande:
    Men han var finsk zigenare. Alla hans medlemmar var ju inte nödvändigtvis zigenare. Eller tror du att alla medlemmar i Bandidos är Mexikaner?
    Det gick rykten om att han som gjorde och spelade Leifi var en svensk kille med bakgrund i Grekland. Om det är sant eller inte vet jag inte. Men varken innan eller efter har det funnits någon som Leffe. Han sa verkligen sjuka saker och var helt jävla anti pk. Kunde säga vad som helst och hade ingen respekt för varken normer eller annat, tillskillnad från hur det är idag. Att man sedan kunde ladda ner ett program, genom vilket man kunde klicka på vad han skulle säga, var/är också unikt.

Leifi var helt klart revolutionerande.  
  • Prima Star
    Anonym (Knarka sig lite) skrev 2020-09-07 15:37:32 följande:
    Vadå naiv. Han hade ju ett mc gäng som hette Mustalainen Mc. Om sedan Leifi från busringningarna verkligen var han som var ledare för mc gänget eller bara någon som försökte härma honom vet jag inte. Leifi fanns. Men det blev tyst kring honom sedan. Han kanske blev mördad?
    nej han fanns inte
Svar på tråden Vad tycker du om mansgrisen och fenomenet Leifi Plomeros? - videoklipp