Vad får er att bli kåt?
Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.
Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.
Blir kåt när jag är riktigt avslappnad. Avslappnad = kåt.
En fast hand så att säga. Både i och utanför sängkammaren.
Räcker med att bara tänka på särbon så är det kört...
Av någon konstig anledning så tar det typ max 5 min från att jag åker ifrån honom tills hela min kropp "skriker" efter honom. Har aldrig varit med om något liknande tidigare.
Tappar andan helt om han tar på mig eller kysser mig och att bara se honom naken får mig att vilja hoppa på honom och suga av honom...
en smart trevlig tjej/kvinna...
Räcker med att bara tänka på särbon så är det kört...
Av någon konstig anledning så tar det typ max 5 min från att jag åker ifrån honom tills hela min kropp "skriker" efter honom. Har aldrig varit med om något liknande tidigare.
Tappar andan helt om han tar på mig eller kysser mig och att bara se honom naken får mig att vilja hoppa på honom och suga av honom...
Japp, nått är det och det kan tydligen även inträffa fast man snart är 50
Dock intressant att någon ogillade mitt inlägg
Är mest upplagd...
...på morgnarna
...när jag har långtråkigt. Coronakåt...
...när jag känner en våg av kärlek till min fru strömma genom mig
Åh, manskroppen i sig! Den är ju så underbar med sina raka linjer, hår, och spännande muskler. Kan titta, känna, nosa och smaka på min sambos kropp i evigheter. Gillar också när han är lite smutsig, kanske efter kroppsarbete av nåt slag, luktar jord och sol och svett och utomhus. När jag är med honom glömmer jag bort vem jag är, glömmer bort allt.