• Anonym (Nyfiken)

Vad får er att bli kåt?

Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.

• Svar på tråden Vad får er att bli kåt?
  • Anonym (Pelle)

Smala tjejer med synliga höftben. Blir kåt när jag ser hennes höftben genom tajta byxor. Yoga byxor är bäst.

• Anonym (Gym)

På gymmet. Alla dessa vältränade tjejer som visar sina sexiga rumpor i trånga byxor

• Anonym (Y)
    Anonym (Bekräftelse tydligen :() skrev 2020-08-29 22:52:32 följande:

Haha, du borde bo där jag bor. Grannar som har högljutt sex, eller hon är högljudd och det låter på ett sätt som gör att förmodligen ingen annan i någon lägenhet i samma hus vill ha sex någonsin. Hennes sexljud kunde säljas som preventivmedel.

Min granne låter fullt tillräckligt för mig.
  • Nicke989

Mogna silikonfria kvinnobröst som får hänga fritt under en tröja eller blus.

• Anonym (Polly)

Att få hjälpa till med min tunga och läppar på min killes bröstvårtor då han tillfredställer sig själv. Hans bröstvårtor är så känsliga att han blir så pass kåt så han börjar berätta om sina hemligaste och förbjudna fantasier. . .

• DaddyCool69

Bland det sexigaste som finns är när en kåt tjej tittar dig djupt i ögonen och biter sig i läppen.

Att få lukta och slicka en tjej i röven.

Ljudet när hon stönar och hennes rörelser vid orgasm.

• Anonym (C)
    Anonym (Y) skrev 2020-08-29 21:26:36 följande:

Att höra granntjejen ha sex. Att se en stor rund kvinnorumpa guppa rejält under gång.

Snacka om att vara lättroad.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (fru) skrev 2020-08-30 08:22:07 följande:

Meningar som:
    - Middagen är klar!
    - Sitt du, jag lägger ungarna.
    - Vilken olja vill du ha till massagen jag tänkte ge dig ikväll?
    - Gå och lägg dig i soffan, jag fixar disken.
    - Hej älskling, jag städade medan du var borta så ta ett glas vin och fortsätt på din bok.
    - Jag har hällt upp ett bad till dig.

Det rinner till bara jag skriver om det.

Roligt skrivet, i och för sig. Och jag förstår att jämställdhet och omtanke är sexigt. Men jag tvivlar på att du blir kåt om han säger att middagen är klar...
  • Anonym (Trött förälder)

Tillräckligt med vila och lugn och ro.

• Anonym (Blah)

Kvinnor med fina rumpor, en kameltå eller fina venusberg är också hett.

Svar på tråden Vad får er att bli kåt?