• mrsLina

Bf maj 2021

Här är en tråd för oss alla som är gravida med beräknad födsel i maj 2021.

Jag är 34 år, väntar mitt andra barn tillsammans med min man. Graviditeten tog sig på 6:e försöket denna gång. Fick positivt på gravtestet igår och strecket har blivit starkare till idag. Är för närvarande i v4.

Känner inget av graviditeten än. Men oj så spännande detta ska bli än en gång ????

• Svar på tråden Bf maj 2021
  • fruitloop

Jag vill så gärna vara med i en Facebookgrupp för BF maj 2021 :p så nu tog jag tag i det och skapade en. Skicka era mailer till mig här privat så bjuder jag in er.

Gruppen är helt dold och privat. Så ingen kan hitta gruppen eller se att ni är med.

• Ellen94
    fruitloop skrev 2020-08-27 13:52:23 följande:

Jag vill så gärna vara med i en Facebookgrupp för BF maj 2021 :p så nu tog jag tag i det och skapade en. Skicka era mailer till mig här privat så bjuder jag in er.

Gruppen är helt dold och privat. Så ingen kan hitta gruppen eller se att ni är med.

Vilken bra idé. Fattar dock inte hur jag ska skriva till dig privat. Funkar inte att trycka på ditt namn.. haha
  • fruitloop
    Ellen94 skrev 2020-08-27 13:58:49 följande:
    Vilken bra idé. Fattar dock inte hur jag ska skriva till dig privat. Funkar inte att trycka på ditt namn.. haha
    Vad konstigt :p Det borde gå att gå in på min profil och trycka på nytt meddelande. Kanske är nå tokigt just nu bara då :)
  • Dance dance dance
    fruitloop skrev 2020-08-27 14:04:13 följande:
    Vad konstigt :p Det borde gå att gå in på min profil och trycka på nytt meddelande. Kanske är nå tokigt just nu bara då :)
    Det står "Den här medlemmens profil är privat" så du behöver nog ändra någon inställning.
  • fruitloop
    Dance dance dance skrev 2020-08-27 14:08:06 följande:
    Det står "Den här medlemmens profil är privat" så du behöver nog ändra någon inställning.
    Vad konstigt. Jag hade "Alla inloggade kan se" men ändrade nu så Alla ska kunna se profilen. Hoppas det ska fungera.
  • Onegemensamtbarn
    fruitloop skrev 2020-08-27 14:15:51 följande:

Vad konstigt. Jag hade "Alla inloggade kan se" men ändrade nu så Alla ska kunna se profilen. Hoppas det ska fungera.

Jag har skickat. Tack för du fixar.
  • juliaalice

Hoppar in här jag med :) Jag är 28 år och väntar nu andra barnet. Bf 1:a maj! Första är född 2018.

Så sjukt.. denna gång gick det på första försöket så jag är lite i chock nu, första tog nästan ett år. Har inte riktigt förstått än :)

• Majson

Hoppar in här med :D äntligen vår tur efter 8 försök och tidigt missfall i våras. Fick idag "gravid 2-3 veckor" med bf tidigt i maj! Vill va med på fb!!

• LMG

Skrev till dig :)
  • Apoapo

Jag skrev till dig.
Svar på tråden Bf maj 2021