Inlägg från: Onegemensamtbarn |Visa alla inlägg
  • Onegemensamtbarn

Bf maj 2021

Hej hej. Hoppar också gärna in här. Vi plussade igår så beräknad bf ändå länge är 2/5.

Mitt tredje barn och min sambos första.

• Onegemensamtbarn
    fruitloop skrev 2020-08-20 13:34:54 följande:

Hej!

Hoppar gärna in här =) Har BF sista april, men känns mer rimligt att vara med här istället för aprilgruppen.

Fick missfall förra månaden. Fick ett plus då som aldrig blev starkare. Men idag fick jag positivt på digitalt, så nu vågar jag tro på det!! ;D

Mitt andra barn. Har en son på 1,5 år. Ska bli häftigt att se honom bli storebror.

Hoppas det dyker upp en Facebookgrupp man kan joina!

Hoppas också på FB grupp!

Lättare o följa där tycker jag
  • Onegemensamtbarn
    LMG skrev 2020-08-23 07:56:12 följande:

Är säkert över nojig nu men har ett missfall bakom mig. Är inte det här väldigt svagt för att vara morgonurin 1 dag innan beräknad mens

Har du testat med något annat test?

Jag har både babyplans,graviditetskollens och cd digitalt och de visar olika och stegrar olika alla tre.

Säkert ingen fara. Kram
  • Onegemensamtbarn

[quote=80601405][quote-nick]LMG skrev 2020-08-23 12:29:39 följande:[/quote-nick]

Ja det här var mitt clearblue igår, har ett RFSU kvar ska kolla om 2 dagar om det blivit starkare

Jättefint plus.

Lycka till!

• Onegemensamtbarn
    mrsLina skrev 2020-08-24 09:47:10 följande:

Har någon av er börjat känna några symtom? Jag springer på toaletten stup i kvarten och är trött men inget mer. Med första barnet hade jag sjukt ont i bröstvårtorna men minns inte när det kom..

Lite ömma bröst o lite illamående i mellan åt men inget nämnvärt än så länge.
  • Onegemensamtbarn
    mrsLina skrev 2020-08-24 22:47:14 följande:

Blir lite orolig då man typ inte har några symtom... Är ni i v5 också? Jag vet det ska bli mer runt v6-8 men ändå.

Japp också i v 5.

Du behöver inte vara orolig,det är så olika med symptom. Kram
  • Onegemensamtbarn
    fruitloop skrev 2020-08-27 14:15:51 följande:

Vad konstigt. Jag hade "Alla inloggade kan se" men ändrade nu så Alla ska kunna se profilen. Hoppas det ska fungera.

Jag har skickat. Tack för du fixar.
Svar på tråden Bf maj 2021