• mrsLina

Bf maj 2021

Här är en tråd för oss alla som är gravida med beräknad födsel i maj 2021.

Jag är 34 år, väntar mitt andra barn tillsammans med min man. Graviditeten tog sig på 6:e försöket denna gång. Fick positivt på gravtestet igår och strecket har blivit starkare till idag. Är för närvarande i v4.

Känner inget av graviditeten än. Men oj så spännande detta ska bli än en gång ????

• Svar på tråden Bf maj 2021
  • fruitloop
    M1987 skrev 2020-09-01 09:11:12 följande:
    Jag har PM:at dig nyligen, var lite osäker på vilken mail som var kopplad men har nu uppdaterat min fb till den adress som jag skickade till dig så väntar på en inbjudan nu :) tack 
    Du är inbjuden! =)
  • fruitloop

FB-gruppen kommer att stängas vid 100 personer. Vi är nu uppe i 27 medlemmar. Detta för att man ska kunna lära känna varann lite. Inte för att exkludera någon <3 

Förmodligen kommer flera FB-grupper skapas av andra (det brukar bli så) Så det kommer finnas grupper för alla =)

• Felisha
    fruitloop skrev 2020-09-01 10:34:42 följande:

FB-gruppen kommer att stängas vid 100 personer. Vi är nu uppe i 27 medlemmar. Detta för att man ska kunna lära känna varann lite. Inte för att exkludera någon <3 

Förmodligen kommer flera FB-grupper skapas av andra (det brukar bli så) Så det kommer finnas grupper för alla =)

Jag skickar Pm till dig nu med :) vill gärna vara med ????
  • Livetgårvidare

Hej!

Jag har skapat en gravid grupp bf maj 2021 på Facebook ni är välkomna i. Obegränsat antal men ingen utifrån kan se om du är medlem eller ej, så ingen vän/släkt/familj kan se. Kram

• Felisha
    Livetgårvidare skrev 2020-09-01 13:08:38 följande:

Hej!

Jag har skapat en gravid grupp bf maj 2021 på Facebook ni är välkomna i. Obegränsat antal men ingen utifrån kan se om du är medlem eller ej, så ingen vän/släkt/familj kan se. Kram

Hej! Jag kan inte hitta den gruppen när jag söker på fb. Behöver man bli inbjuden?
  • velvet

Hej tjejer! Jag hoppar också in här. 35 år! Bor i Vasastan i Stockholm. Plussade i söndags. Oplanerat och olägligt. Jag och min sambo har två barn var från våra tidigare relationer och han vill inte ha fler barn. Jag däremot vill verkligen det även om jag håller med om att det är fel tajming nu. Kan dock inte hjälpa att jag känner mig glad? Så många tankar och känslor nu.

• acge

Hej allihop! Jag plussade för ett par dagar sedan och har bf 4/5-21. Vill jättegärna vara med i en facebookgrupp om det finns någon sådan. Om det inte redan finns kanske man kan starta en. ????

• EllaNellan

Hej alla!

Jag plussade igår och känns helt overkligt. Vi har försökt i 1,5 månad och jag trodde inte det skulle gå så snabbt. Har på något sätt fått för mig attjag skulle ha svårt att bli gravid denna gången. Har en dotter sen tidigare (2018) och då blev jag också gravid efter 1 månad. Så glad nu men så chockad. Har skickat pm till dig Fruitloop, går gärna med i fb gruppen :) Grattis till er alla :)

• Tbinesh
    fruitloop skrev 2020-09-01 10:34:42 följande:

Jag har också skickat PM till dig! =)
Svar på tråden Bf maj 2021