• Felisha

Bf maj 2021

Hej! Kul att kunna följas åt. Plussade igår och är lite i chock.

Har en dotter som föddes 21a mars i år.. åt mini piller så det var inte helt planerat.

Innan dottern hade jag ett ma.. har inte haft lätt att bli gravid. Förrän nu ????

Nån mer som har barn tätt? Vet inte ens om jag vågar tänka att allt ska gå bra med tanke på tidigare ma..

• Felisha

Hej! Kul att kunna följas åt. Plussade igår och är lite i chock.

Har en dotter som föddes 21a mars i år.. åt mini piller så det var inte helt planerat.

Innan dottern hade jag ett ma.. har inte haft lätt att bli gravid. Förrän nu ????

Nån mer som har barn tätt? Vet inte ens om jag vågar tänka att allt ska gå bra med tanke på tidigare ma..

• Felisha
    Al88 skrev 2020-08-28 17:20:26 följande:

Jag förhoppningsvis: )...sonen är född 31/3 i år och plussade den 15 augusti men ingen mens har återkommit så Bf är sannolikt i början av maj/slutet av april

Med sonen tog det sig på 6:e försöket så blev faktiskt förvånad och rolig att det tog sig så snabbt..hade också ett ma i v 13 innan första sonen 2013

Åh vad roligt! Håller tummarna för oss båda ???? Har hört innan att man har lättare och bli gravid efter att man fött och det verkar ju stämma här iaf :)
  • Felisha
    fruitloop skrev 2020-09-01 10:34:42 följande:

FB-gruppen kommer att stängas vid 100 personer. Vi är nu uppe i 27 medlemmar. Detta för att man ska kunna lära känna varann lite. Inte för att exkludera någon <3 

Förmodligen kommer flera FB-grupper skapas av andra (det brukar bli så) Så det kommer finnas grupper för alla =)

Jag skickar Pm till dig nu med :) vill gärna vara med ????
  • Felisha
    Livetgårvidare skrev 2020-09-01 13:08:38 följande:

Hej!

Jag har skapat en gravid grupp bf maj 2021 på Facebook ni är välkomna i. Obegränsat antal men ingen utifrån kan se om du är medlem eller ej, så ingen vän/släkt/familj kan se. Kram

Hej! Jag kan inte hitta den gruppen när jag söker på fb. Behöver man bli inbjuden?
Svar på tråden Bf maj 2021