IVF hösten/vintern 2020
Hej
Får ni svullna bröst av trombyl?
Hej
Får ni svullna bröst av trombyl?
Hej! Vad spännande med test för dig snart, är det testdagen då eller BIM? (brukar ju inte alltid vara samma!)
Får man inte svullna bröst av ökat östrogen? Någon som har mer koll. Teoretiskt så ökar ju östrogenet vid graviditet också.
Ska själv få trombyl om ja blir gravid denna IVF. Ska på ultraljud imorgon innan sprutstart.
Nu ska det bli bebis för oss alla :)
Det ska bli spännande att följa er och hur det går nu med nästa försök.
Ang trombyl, får ni det pga att ni en gång haft missfall?
Detsamma! Nu är det bara dags för oss alla tre.
Jag har inte fått trombyl men vill fråga om det just pga av två tidiga missfall.
Hur känns det inför tisdag? :)
Det låter rimligt! Hört om blodproppar i livmodern som orsakar missfall. Tar du trombyl? Hur går det för dig?
Hej ursäkta äcklig bild. Testade på denna urin. Aldrig testat på så ljus urin förut. Den känns väldigt urvattnad. Vad skulle ni göra fortsätta ta lutinus m.m och testa sen på mörkare urin?
Jag har druckit en del under natten är så muntorr. Varit det sedan insättningen. I övrigt är brösten svullna och magen likaså mått illa fram och till och känner mig gravid..
Det blev negativt
Vilken dag är det nu? Jag minns att jag fick negativt på testdag när jag hade druckit väldigt mycket vatten kvällen innan men det är nog ovanligt. Håller tummarna!