IVF hösten/vintern 2020
Hur känner ni förresten, vill ni följas åt i en fb grupp? Hade varit skönt känner jag att diskutera vidare och följas åt
Hur känner ni förresten, vill ni följas åt i en fb grupp? Hade varit skönt känner jag att diskutera vidare och följas åt
Nu är jag nog alltför desperat..
Måndag morgon och idag..ser ni ngt alls ? *fundersam*
Har du kollat olga fertility clinic i ryssland? Stort strg jag bet men de har money back guarantee om man inte får barn
Hej!
Helt ny här.. Började med ivf förra hösten, överstimulerad med utplock av 55(!) ägg, 10 st klara sig för återfrys. Gjort 3 återsättningar, plussade 21 dec på 3e försöket. Idag gjorde vi vul, 8+4, får kalldusch med beskedet ofostrig graviditet. Aldrig känt mig så låg, så hemsk, så barnlös.. Imorgon blir det cytotec för att få ut hinnsäcken.. Någon mer detta hänt för? Känner mig såå ensam..
Fy fan vad nervös jag är,ska få svaret på min Pinelle prov idag,(cellprovfrån livmodern) hypokondriker och dum som jag är har jag börjat googla och nu står Cancer framför ögonen på mig...oron späs på av att inte sköterskan ville säga provsvaret när jag ringde imorse,utan hon gav mig en ringtid till läkare idag. Har för mig att de brukar säga svaren åt en direkt...fy jag blir slut på denna oro över ditten och datten hela tiden.
Plus att den vanliga intensiva mensvärken(bim idag eller imorgon) var ett faktum imorse så nu är jag rätt säker på att det lilla ägget inte tog sig denna gång.
Är det det där vanliga cellprovet man brukar ta ca va 3dje år?
När har du testdag?