IVF hösten/vintern 2020
Ha ett riktigt gott nytt år allihopa! Hoppas så att 2021 blir ett lyckans år för oss alla
Ha ett riktigt gott nytt år allihopa! Hoppas så att 2021 blir ett lyckans år för oss alla
Hej
2 ivf nu 2 ägget av totalt 4.
2 kvar i frysen.
Totalt 4 st misslyckade nu, 1 missfall då det dog efter 6v fick framkalla medicinsk abort, övriga fastnade ej.
Negativt test nu för 1h sedan. Gått på lutinus så kommer som en blixt från klar himmel. Svullna bröst och mage. Ligger här i mörkret och skriver förstörd under täcket.
Fan fan fan!
Väntar bara på att mensen skall komma igång..
Min lillasyster skall få barn i mitten av april, orkar snart inte mer..
Ja de bra att känslorna får komma ut för att sedan ta nya tag. De är så energikrävande att behöva kämpa så länge. Och alla steg är så stressande och oroande och de kommer de nog va tills man föder en vacker dag.
Hoppas att vi alla får uppleva det 2021!
Ja tror dem väntar tills en normal mens kommer emellan och det är nog bäst men förstår man blir otålig till slut.
Clemmentina, för mig blir det hysto imorgon för att ta bort ytterligare av det som är kvar av skiljeväggen. Snarare är det nu tjockare i taket då. Så hoppas för övrigt att allt ser ut fint i livmodern dvs inga polyper eller andra konstigheter känner inte jag orkar med sånt haha.
Här började året helt ok med att min donator har börjat med sprutorna
Får veta på hennes UL på måndag hur det ser ut med antal ägg och förhoppningsvis ÄP. Så går lite på nålar här hemma just nu och önskar så att hon får bra med både antal ägg och bra kvalitet.
När jag var till gyn igår så bad jag henne på samma gång mäta slemhinna och se hur folliklarna såg ut. Slemhinnan var 7 mm nu redan så den är redo att få sig ett litet ägg
Gott nytt år alla fina! Hoppas att 2021 är allas vårt år.
För egen del dröjer det nog lite innan vi kommer igång med ny behandling. Dels har mitt hcg sjunkit väldigt långsamt efter missfallet för en månad sedan. Dels verkar det som om Corona igen begränsar klinikens verksamhet.
Hur går det för er andra som fortfarande försöker?
Tack detsamma! Spännande att din donator är igång med sprutorna. :) Nu hoppas vi det blir många ägg.
Det har varit riktigt jobbigt med långsamt sjunkande hcg och blödningar. Har varit många gånger och lämnat hcg-prov nu. Vi fick dessvärre inget till frysen sist så det blir ny behandling. Gissar på att det blir först i februari/mars någon gång om inte Corona sätter stopp för det längre tid.
Låter bra! Oj vad snabbt det går. Jag är så avis som själv får göra återföring I slutet av februari som tidigast. :)