Ölandstoka skrev 2020-08-10 19:20:08 följande:
Tack så mycket! Det var hemskt men nu känns det mest overkligt, har svårt att tro att jag har varit gravid ibland. Är ledsen att det inte har tagit sig än för dig. Hoppas att det här är vår gång! Är det FET i vanlig cykel?
Ja, även om de säger att v.12 är någon lite magisk gräns då allt börjar bli lite säkrare så måste man ju ändå känna sig mer och mer säker ju närmre man kommer tänker jag :(
Jag har inte så mycket hopp faktiskt. Jag gör i stimulerad cykel med progynon för att min huvudläkare ska kunna göra insättningen då det har varit svårt att få embryot på rätt plats. Han tror att de enbart fått embryot på rätt plats 1 gång av 8 och den gången är de inte säkra på om det blev helt rätt heller. jag har fått testa ut en ny kateter för insättningarna nu som lättare tar sig in i livmodern. <men tron om att det ska lyckas denna gång är nära på noll. Men eftersom man tydligen tycker om att plåga sig själv psykiskt kommer man ligga på den där britsen en gång i månaden tills läkarna säger stopp. För även om tron inte längre finns där så verkar det som att hoppet ändå aldrig ger upp.
lycka till på VUL idag! :)