IVF hösten/vintern 2020
Hur länge har ni andra hållt er innan ni testat? Har ni lyckas vänta in ev mens alt. testdag eller har ni tjuvtestat?
Hur länge har ni andra hållt er innan ni testat? Har ni lyckas vänta in ev mens alt. testdag eller har ni tjuvtestat?
Oj starkt jobbat av dig!! Hur länge har du ruvat? Har förstått att det kan skilja rätt många dagar på testdag klinik till klinik
Ändå strongt av dig att inte tjuvtesta tycker jag Men du har så rätt som du skriver.
Här har jag bara junnit testa typ en gång/ruvning. Har alltid börjat blöda på dag 10 efter insättning.
Har ändå alltid fått relativt tidiga testdagar från kliniken, på dag 12-13 efter ET. Läser att de flesta andra har mycket längre...
Godmorgon :)
Så var testdagen äntligen här. Visst är det ett svagt streck? Sambon sover ( kanske även alla som brukar vara här)
Får väl vänta nån dag till och se om det blir tydligare...
Åhh så spännande med testdag! Hur känns det? Har du haft symtom? Lycka till??
Jo det är det Men ja, jag har lärt mig att ingen klinik är den andra lik, typ,haha. Ja heja heja dig, inte ens en dag kvar nu!
Här försöker jag underhålla mig ca två veckor till genom att laga lite middagar till nära och kära,början ikväll Alla sprutor väntar på mig i kylskåpet nu...
Ja,jag säger detsamma Slänger ut en stoooor kram till er alla i tråden! Ni är grymma allihopa!
Grattis! Absolut positivt <3
Det är ändå ett tydligt streck. :) Stort grattis! Nu hoppas vi strecket blir starkare.
Grattis!!! Så glad för din skull! ????
Idag tjuvtestade jag med CBs testa tidigt. Och jag tycker nog att jag anar ett sträck. Jag tog otrivelle 5/10 så det borde ha gått ur kroppen. Men som säkert fler här tänker så betyder det positiva testet såhär tidigt enbart att det är positivt nu och att jag hoppas på en stegring. Min egentliga testdag är 23/10 men känner jag mig rätt så kommer jag testa varannan dag fram till officiella testdagen.