IVF hösten/vintern 2020
Tänk att det äntligen är min tur att lägga upp en sån här bild! Ännu väldigt tidigt, ET 9/10 men ingen tvekan att jag faktiskt är gravid! Nu hoppas jag att pyret vill stanna :) vilken lycka efter 2,5 år
Tänk att det äntligen är min tur att lägga upp en sån här bild! Ännu väldigt tidigt, ET 9/10 men ingen tvekan att jag faktiskt är gravid! Nu hoppas jag att pyret vill stanna :) vilken lycka efter 2,5 år
Hur ska man kunna hålla sig att inte testa.. jag har testdag 27/10 men har bestämt mig testa på fredag- för vill passera kritiska dagarna för mens först. Är på dag 28 nu och min menscykel brukar vara mellan 27-31..mer åt det håller dock med 28. Men är sjukt nervöst! Känner inte att jag har PMS som jag brukar(har helt hemska symtom sen jag fick barn för 4,5 år sen) så det känns som bästa tecknet som inte beror på Lutinus.. men dessa sista dagar ÄR så tuffa och inte minst att jag fick igår brevet aty inget gått till frysen. Är så oerhört tungt isf om detta inte blir ngt- mycket mer pengar igen, frånvaro från jobbet, längre väntan innan man kan starta osv osv. Ja, ni vet! Behövde bara ?prata av mig? lite
Fysiskt och psykiskt skulle det stå..
Du är så gullig! Hoppas verkligen du får starta snart med din behandling.. vad är nästa steg för dig nu?
Idag borde jag få mens. Men jag tror inte den kommer :D
Hej,
Nu hoppar jag på tråden.
Jag har sedan 3,5 år tillbaka försökt att bli med barn. Plussade naturligt okt -18 och fick ett tidigt missfall.
Vi började med IVF i jan -20 och har ännu inte lyckats plussa. Idag har jag tid igen för ET efter äggplock i måndags, men har så fruktansvärt ont i magen.
Detta är min tredje behandling och aldrig tidigare har jag haft såhär ont.
8 ägg ut - hoppas jag får åtminstone 1 ägg till frysen.
Det gick jätte bra.
8 ägg plockades ut i måndags varav 7 av dem var mogna. 4 bekfruktade och ett tillbaka. Testdag om 16 dagar. Jag hoppas verkligen det går hela vägen nu ??
Håller tummarna för dig med nu Odlar de vidare på de 3 återstående?
Godmorgon! Ruvardag 8(med blasto) och denna present idag! Har mått lite illa och varit varm/kall, svullen mage, ingen PMS osv. Så detta var anledningen :) helt otroligt, första IVF! Nu hoppas vi den vill stanna med oss <3
Haha nej jag kunde inte! Fick ett infall- vaknar på natten av illamående så kändes som det var dags att testa:) tack snälla!
Snart är det din tur <3