Filly skrev 2020-12-06 11:16:34 följande:
Stimulerades du innan återföringen?
Det jag tyckte var skönt att inte vara stimulera till min återföring var för att jag blev så lurad av ovitrelle när mina bröst växte och blev ömma.
Pågår dina stickningar/ilningar fortfarande?
Jag tycker att mina har slutat. Mest stel i ryggen och höften.
jag läste (förvisso också här på familjeliv) ett forum som var ganska så nyligen. Det var tre tjejer som följdes åt 2019 med deras ruvningstid fram till födsel. Läste hela och ingen av dem påtalade om att de hade symptom innan de testade positivt. Deras illamående kom typ i vecka 6 och nån hade inte ens ont i brösten. Precis så som du skriver, att deras ömma bröst mm bara försvann. Men de fick ändå bra besked och hade BF augusti 2020. Tycker det är kul att ändå kunna läsa och följa i realtid:) lättare att kunna relatera till.
Så jag tycker inte du ska oroa dig för mycket efter dessa ?typiska? symptom. Förstå såklart att man ändå söker ett bekräftelse på något sätt. Men som sagt, det gav mig en liten lättnad av att inte behöva ha symptom:).
Haha tänk vad vi kommer få äta upp sen när alla symptomer kommer
Jag har testdag den 14/12. Du då?:)
Jag fick ovitrelle 7 dagar innan FET (dvs 16 dagar sedan) för att tajma in återföringen (de arbetar inte på helgerna). Kände faktiskt ingenting av det, inget på brösten iaf.
Skönt att höra det! För jag läser om vissa som har massa symptom och förlorar då hoppet helt. Men min syster sa samma, hon fick symptom först V9. Så jag håller tummarna för oss båda. Och oroa dig verkligen inte för nidblödning. Även om jag hade börjat blöda där i början, hade jag skylt det på Lutinus.
Det enda positiva jag ser i mitt fall är att jag fortfarande inte har fått mens. Jag har kort lutealfas och min mens kommer alltid i tid, även efter ET. Så det kanske är positivt.
Har testdag 11/12. Är du på RD 5?