Entusiastisk skrev 2020-07-31 21:20:09 följande:
Åh grattis på förlovningsdagen! <3
Ja, det var skönt att den kom.. Kände direkt att jag och kroppen äntligen fick vara i harmoni för en stund. Tycker det är så jobbigt att tro, gissa och analysera. Gillar fakta och svart på vitt.. (vem gör inte eg, ovisshet är ju rätt påfrestande ibland..). Så Well, ska bli kul att följa resten av kurvan för att få ett hum om hur den kan te sig.. Som jag skrev till Jenzia är det skönt att ha er fertilitetsvänner med olika cykler för att komma på andra tankar när man nu inleder äl+ räkningen och ngr låga dagar med sänkta hormoner och långa dagar mot bim...
Kram och ha en mysig förlovningskväll<3
Tack så mycket, vi firade med att somna tidigt! ;P Kom bara ihåg det för att jag skrivit upp det i kalendern, annars firar vi bara bröllopsdagen som är siste september. :)
Jag kan tro det, har också känt mig förvirrad och frustrerad för din skull! Men välkommen till andra sidan nu, dags för den tråkiga "kampen" att hitta en massa att sysselsätta sig med så tiden går fortare. Men du har ju iofs redan en liten hjälpreda när det kommer till det. ;)
Vi var nere och badade med hundarna en sväng idag, första plasket i år! :D Men det märks att det var en kall sommar där folk inte fått åka utomlands för jisses vad packat det var..
Har ni hunnit bada nåt?