Amidina skrev 2020-07-23 16:39:44 följande:
Visst är det häftigt, och helt sjukt att man inte får lära sig det i skolan.. :P
Ingen stegring, snarare åt andra hållet. Inte en aning om varför, men det jag tog innan var svagare än det igår. Ska testa ikväll igen tänkte jag. Ser ju inget sekret heller för vi har haft sex de senaste dagarna och då syns det aldrig dagen efter har jag märkt. Skumt skumt!
Hehe, har du också en levande kamin i sängen? :P Vi har ju hundarna mellan oss, men de är fasen inte svala de heller.
Det låter som att din temp ligger på en alldeles perfekt nivå, för visst tempade du under tungan?
Jag snittar på 36,4 nu innan äl den här cykeln, brukar ligga där eller strax under. :)
Ja! Föreläsningarna man fick i biologin var ju extremt torftiga
Jag har nog alltid haft med mig att kvinnans kön är något skämmigt. Och man ska absolut inte pilla där nere, kan komma in bakterier! Ja jo, men varför kunde jag inte få veta som liten att det är ok att pilla vart jag vill, bara jag tvättar händerna först! Hade varit en miljon gånger bättre
Så var det med mina tester också, de första jag tog på CD10 var tydligare, men super ljusa, än de jag tog på kvällen innan höjningen, som kom på CD13. Jag hade bara positivt på CD13 också, sen vart det lågt igen. Är CD13 för dig imorgon?
Hehe, spermierna kanske suger till sig allt fertilt sekret? Nää, kanske inte
Men låter lite skumt, inte tänkt på det själv.
Haha, en kamin OCH två hundar? Jag hade dött! Särskilt på kvällen, då får jag vad jag kallar min kvällsvallningar och blir så varm. Antar att kroppstemperaturen är på sin topp då
Min man toppar dock på morgonen, han är så varm att jag brukar säga att han kokar! Skönt på vintern, inte alls härlig på sommaren.
Ja, jag kör under tungan denna cykeln. Testat nog vaginalt nästa
Tar du vaginalt eller analt? Tycker ju det är minst lika spännande att följa din stegring/peak under ÄL som min egna! Håller mig sysselsatt också
Ahh, jag låg också där omkring innan ÄL, 36.1-36.3. Tack för peppen om att 36.7 är bra temp efter ÄL, hade nog trott att den skulle ökat lite mer. Men vad tusan, allt annat verkar ju klaffat med ÄL