Jenzia skrev 2020-08-08 09:52:10 följande:
Hej fina du! Hur var tempen imorse?
Blev det bättre mätning tidsmässigt?
Hehe, kul att du har koll på mig! Nästan bättre än jag själv
Går troligen in i min fertila period imorgon, ännu inga tecken (Skrev till dig att jag fick vattnig flytningar för ett par dagar sedan men det har inte fortsatt). Börjar ta Lh-test imorgon eftermiddag och hoppas på att få till det med maken. Jag har varit så trött och introvert den senaste veckan, tror kroppen behöver återhämtning, det oroar mig så klart för denna cykeln för det känns inte som optimalt hormonellt för att bli gravid. Jaja, sol, bad, vila och promenader står på schemat. Idag är jag gräsänka och kan vara hur introvert jag vill, maken är och fiskar i Blekinge. Så snart cyklar jag till Ribban med en podd i mina öron (brukar stänga ute alla människor runt omkring mig på det viset).
Jag hoppa hoppas hoppas hoppas så att du får ett plus på tisdag!!! <3 Hur mår du annars? Går det lite upp och ner nu? Östrogenet är ju som lägst dessa dagar väl? Jag märker så tydligt numera att jag blir känslig och deppig innan mens.
Stor kram och hoppas du får en fin dag!
Fina du, har ju märkt att det varit något och det är helt okej! Haha, är det stalkervarning eller xD haha nej, men jag har ju lite koll på dig och amidina<3 Det är skönare att fokusera på andra än på mig själv just nu..
Jag tror inte du behöver oroa dig, gör precis enligt dina planer och koppla av.. Vila upp dig, sov när du är trött, koppla bort fl om det stressar dig, vi finns kvar! Ät gott, lyssna på poddar och sånt som får dig på andra tankar och bara tanka energi! Det är inget dåligt att samla kraft - gör det i din takt <3 Låter som härliga planer<3
Asså jag vågar liksom inte ta orden i min mun/skriva det här .. Jag är så rädd att jag inbillar mig saker, men visst känner jag saker som skulle kunna förklaras med graviditet. men just nu försöker jag bara ignorera kroppen xD
Tempen blev lite sådär inatt igen. Vaknade för tidigt igen efter 2h kl 2.30(temp 36.52) och sen 2h sömn igen för att tempa igen på vanlig tid (36.61). Så kurvan kan se helt olika ut beroende på vilka temperaturer från igår jag väljer ^^ hehe..
well well.. Jag fick en urladdning i förrgår när jag såg en film ("miracles from heaven") och grät och grät.. Hade nog mkt under locket som tack och lov kunde komma ut lite maskerande:P Så faktiskt efter det mådde jag mycket bättre, men känner absolut att jag har mindre energi och lite mer instabil i humöret i lutealfasen.. Hoppas du snart mår bättre goding! Njut av din dag så hörs vi när du mår bättre och vill du skriva av dig eller så så gör det:)
Stor kram <3