Så du ger nu belägg för att du har fel i ditt påstående - sk*tbra!
från expressen - var hittar du att S kallar kritiken för fascism?
"I en intervju med Expressen slår nu statsminister Stefan Löfven tillbaka.
– Vi måste tänka på hur vi för den politiska debatten. Oppositionen ska naturligtvis kunna opponera mot regeringens politik, men jag menar att man är med och devalverar demokratin när tonen blir för rå och den här typen av negativa överord används, säger statsministern.
Han fortsätter:
– Då är frågan: vad ska man ta till nästa gång? Och vad ska samhällsmedborgare tänka om den diskussionen, är det den här debatten vi vill ha bland allmänheten? Nej, det är det inte.
Löfven säger att alla partiledare måste ta sitt ansvar för en saklig debatt.
”Förödande för demokratin”
När blir tonen för rå, var drar man gränsen?
– Det är precis det vi måste tänka oss för. Använder man den här typen av ton – orden de här två har använt – är frågan: vad är nästa steg? Jag har inget emot hård, saklig kritik men det där kommer leda till att de säkert måste trappa upp hela tiden. Och ute i landet tar man väl det som en uppmaning att man kan diskutera på det här sättet.
– Jag menar att det på sikt är förödande för demokratin, det blir en polarisering i samhället.
Vilka ord tänker du på, specifikt?
– Du vet vilka jag tänker på. De som Åkesson och Busch har använt, det är den typen av överdrifter som blir helt... Det är allvarligt."
Du känner till att Hultqvist och Löfven är olika personer va?