BIM juli 2020
Hej!
Får man hoppa in här?
Testade idag 3-4 dagar före BIM.
Kan knappt tro mina ögon???? Visst är det här ett positivt test?! Eller är det någon annan som fått svaga streck på dessa test och ändå inte varit gravid?
Hej!
Får man hoppa in här?
Testade idag 3-4 dagar före BIM.
Kan knappt tro mina ögon???? Visst är det här ett positivt test?! Eller är det någon annan som fått svaga streck på dessa test och ändå inte varit gravid?
Älskar familjeliv, så skönt att läsa och känslan av att vara ensam i denna resa försvinner lite ????
Lördag 4 juli ska jag på 30 års fest, min fråga är, dricka eller inte?
Enligt natural cycles appen ska jag ha mens torsdag 9juli vilket lär stämma då den är regelbunden. ägglossningen bekräftades den 27 juni ..
Eller kanske kan jag köpa hem ett sånt där ?testa tidigt test?...
hur skulle ni gjort? snälla bolla tankar med mig ????????
BIM på söndag 5/7 (tror jag!)
Någon som vet om man kan bli mera bakfull om man är gravid? Är på äl+11 o tog ett glas vitt vin under kvällen. Endast 1 glas. Blev inte berusad o kände inte av något. Gick o la mig vid midnatt o vakna sen 2 timmar senare och mår så illa. Halsbränna och mår helt enkelt illa. Förstår ingenting o kan inte somna om pga detta.
Ni som har kommande BIM, hur tidigt tänker ni testa? Är på BIM -7 nu och känner att det "drar" i livmodern och mina bröstvårtor gör ont. Jag har beställt ett testa tidigt test, men är rädd för att jag ska ta för tidigt och att det därför ändå kommer va osäkert. Hade planerat att vänta till BIM -2. Hur tänker ni?
Hade varit kul om vi uppdaterar bim-listan med alla som plussat/plussar!? :D
Ja så bra idé :D hade varit kul att se på vilken bim också faktiskt :D
Usch jag känner mig heldeppig! Vi fick inte alls till så mycket mys under tiden ÄL borde ha inträffat.
Känner i hela mig att vi inte lyckats. Förra månaden hade jag känningar av ömma bröst mm men nu känner jag inget.
Jag vet att det kan ta tid och att många får vänta mer än ett år men varje månad det inte går så känns det så tungt.
Visst har jag en bit kvar till BIM men magkänslan brukar ju ha rätt.
Det faller en tår när jag skriver men imorgon hoppas jag att det känns bättre.
Kul att se alla som fått ett efterlängtat plus, stort grattis och vi är bara i början av månaden. Så vi hoppas på många fler :)
Okej, behöver era bästa tips på att distrahera sig. Ska testa om 4 dagar och håller på att bli galen. Det enda som funkar just nu är träna och att städa. Vad gör ni för att hålla er sysselsatta?