Vanillaextract skrev 2020-06-18 15:16:50 följande:
Ska jag, IGEN, behöva leta upp och citera ditt egna citat för att av någon anledning bevisa för dig att du sa dina egna ord? Jag citerade exakt vad du sa sist och då gav du helt enkelt inget svar. Nu frågar jag igen och du svarar ännu igen inte på frågan utan hittar en ny ursäkt till varför du inte kan svara. Du visade genom ditt inlägg direkt efter detta att du är fullt kapabel att kolla upp vad du själv skrivit men valde intressant nog att inte bemöda dig med det. Enklare att börja prata runt frågan istället för att svara när du nu kanske insett att du hade fel?
"Han jämförde Bianca med sig själv när han var unge då han också var en hora. Och med hora menade han att han vände kappan efter vinden för att tjäna pengar.
Syftet är nog inte att förolämpa nån, vilket han heller inte gör om man läser noga. Men jag förstår att folk bli upprörda för han använder vissa triggande ord som retar upp folk, och det är väl syftet."#21
Du vet, ibland måste man inte försöka försvara något bara för försvarandets skull.
Som du ser på bilden nedan så saknades citat, därav min fråga. Jag misstänkte ju att det var det, du nu klippt in, du menade men kan omöjligen veta när texten saknas.
Som jag skrivit innan så tror jag inte syftet är att förolämpa Bianca. Men det kanske beror på vilken jargong man är van vid?
Jag har ju sagt ett par ggr innan att jag tycker han uttrycker sig idiotiskt men kärnbudskapet är väl att han förstår han Bianca måste ta ställning på det sättet hon gör och drar liknelser till sig själv när han var ung.
Jag förstår inte varför du tycker jag är uppe i röven på Alexander? Och varför är ditt språkbruk ok när hans inte är det? Jag gör ingen skillnad på dig och han i fråga om sättet ni kommunicerar. Ser du likheten?
Jag har ju fördömt hans sätt att uttrycka sig flera ggr i tråden. Precis som jag fördömer ditt sätt att uttrycka sig nu.
Men vi ser berörs olika av hans inlägg som sagt. Jag antar att du reagerar känslomässigt medan jag ser pragmatiskt På det. Vi är väl varsin ytterlighet och kanske ska Alexander tolkas mittemellan din och min syn för den rättvisaste bedömningen?
Jag är inte ute efter att ha en beef med dig och respekterar både Bianca och Bard för deras olika framgångsrika karriärer. Jag har bara svårt att förstå den mediastorm det lett till.
Jag vill även tillägga att jag respekterar att du känner annorlunda än mig och har aldrig velat provocera i den här tråden. Jag ångrar att jag ens kommenterade eftersom mina inlägg upprört många och för att jag inte lyckats förmedla saker och ting som jag ville eftersom många missförstått. Jag har nog lättare för det irl. Ha en trevlig kväll nu!