• Anonym (Spyr)

Fula bröst???

Alltså, jag är så in i helvete trött på mina fula, tråkiga bröst. Nån enstaka gång händer det att bröstvårtorna blir hårda (t ex om nån smeker eller suger på dem), och då ser brösten ok ut, men 99 % av tiden är de bara liksom insjunkna och tradiga...

Nu undrar jag: finns det nåt man kan göra för att bröstvårtorna alltid ska vara styva, alltså typ nån operation eller nåt? Eller kanske nån form av piercing? Jag hade ring i bröstvårtorna innan, men det hjälpte iaf inte, men det kanske finns nåt annat?

Obs! Jag fattar att det kanske verkar vara en trolltråd, men tro mig, jag är väldigt, väldigt allvarlig. Jag skäms över mina bröst, och har börjat få svårt att ha sex bara för att de är så fula... 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-04 09:41
    Så himla många fina svar jag har fått... Jag vill bara förtydliga att jag INTE startade den här tråden för att fiska efter komplimanger. I mitt huvud VET jag redan att mina bröst är FULA. Detta är liksom ett faktum i mitt huvud, så att starta en tråd för att få höra att de INTE är fula är ungefär lika meningsfullt som att starta en tråd om att jorden är rund, och förvänta sig att bli motsagd. Mitt inlägg handlade om tips på vad jag kan göra åt eländet, och det föll mig faktiskt inte ens in att någon skulle fokusera på om grundförutsättningen för inlägget stämmer. Med detta sagt är jag ändå otroligt tacksam och rörd över alla fina svar jag fått; även om jag har väldigt svårt att verkligen ta det ni säger till mig (jag tänker liksom att ni bara försöker vara snälla...) så värmer det otroligt mycket. Tack.

• Svar på tråden Fula bröst???
  • Anonym (Nejdå)
    Anonym (Spyr) skrev 2020-06-02 18:36:07 följande:

Haha fast mina bröst är inte anonyma ;) Dessutom trodde jag att bildfunktionen inte funkade längre här inne?

Det förstås men jorå det har funkat ett bra tag nu igen så kör på tyvker jag.

Lite enklare att diskutera ett objekt om man kan observera dom. :)
  • Firepants
    Anonym (Spyr) skrev 2020-06-02 18:27:50 följande:

Tack, men jag tror ärligt talat inte att du skulle hålla med dig själv längre om du såg mina. Det är alltså inte det att de är fula för att bröstvårtorna inte står ut, utan de är fula för att de har förvandlats till sladdriga taxöron. När bröstvårtorna styvnar så bullar de liksom upp sig lite mer, och då blir de lite bättre.

Kan med största sannolikhet säga att jag definitivt inte skulle tycka illa om dom.

Jag förstår vad du menar men det är ju en definition av vad du tycker är taxöron och vad t.ex jag gör eller någon annan.

Vet ju själv att jag är missnöjd med saker hos mig som de flesta tycker ser bra ut eller normalt.

Sen gör ju ålder och barn sitt med kroppen och det är definitivt inte något dåligt.

Tycker att en mogen kvinna eller en kvinna som fött barn i princip ska ha lite hängigare bröst osv det ser bara naturligt ut och i sin tur vackert.

Stå på dig.
  • Anonym (Spyr)
    Anonym (Nejdå) skrev 2020-06-02 19:01:49 följande:
    Det förstås men jorå det har funkat ett bra tag nu igen så kör på tyvker jag.

Lite enklare att diskutera ett objekt om man kan observera dom. :)
    jo, det är klart... Ok, så här ser de ut 90 % av tiden:

När de är styva ser de LITE bättre ut iaf..:

• Anonym (Man 50)
    Anonym (Spyr) skrev 2020-06-03 09:42:37 följande:

jo, det är klart... Ok, så här ser de ut 90 % av tiden:

När de är styva ser de LITE bättre ut iaf..:

Fina bröst tycker jag! Jag skulle älska att se och känna dem styvna när jag smeker och suger dem.. du är fin som du är, det lovar jag!
  • Anonym (Malin)

Men bröstvårtorna syns ju hela tiden, de är varken insjunkna eller osynliga! Finns ju kvinnor där man inte ens ser några vårtor.
    Du verkar lite mager om man går efter bilden? Om du går upp lite fastnar nog en del på tuttarna.

• Tecum

Jag skulle inte ha några problem med att ha sex med dig för bröstens skull!

• Kråksången

Går du upp i vikt så blir ju även brösten fylliga. Annars är det nog operation som gäller.

• Anonym (Spyr)
    Firepants skrev 2020-06-02 19:07:12 följande:
    Kan med största sannolikhet säga att jag definitivt inte skulle tycka illa om dom.

Jag förstår vad du menar men det är ju en definition av vad du tycker är taxöron och vad t.ex jag gör eller någon annan.

Vet ju själv att jag är missnöjd med saker hos mig som de flesta tycker ser bra ut eller normalt.

Sen gör ju ålder och barn sitt med kroppen och det är definitivt inte något dåligt.

Tycker att en mogen kvinna eller en kvinna som fött barn i princip ska ha lite hängigare bröst osv det ser bara naturligt ut och i sin tur vackert.

Stå på dig.
    Tack för vänliga ord, jag önskar bara att jag själv kunde tänka så... men som sagt: tack för att du försöker peppa mig Hjärta
  • Anonym (Spyr)
    Anonym (Man 50) skrev 2020-06-03 11:04:09 följande:
    Fina bröst tycker jag! Jag skulle älska att se och känna dem styvna när jag smeker och suger dem.. du är fin som du är, det lovar jag!
    Tack för pepp och fina ord Hjärta Jag önskar som sagt bara att jag själv kunde se det...
  • Anonym (Spyr)
    Anonym (Malin) skrev 2020-06-03 11:41:56 följande:

Men bröstvårtorna syns ju hela tiden, de är varken insjunkna eller osynliga! Finns ju kvinnor där man inte ens ser några vårtor.
    Du verkar lite mager om man går efter bilden? Om du går upp lite fastnar nog en del på tuttarna.

Ja, de syns men de sjunker liksom in i en valk eller vad man ska säga, när de inte är hårda. Ser du? Egentligen är det ju inte bara bröstvårtorna, utan hela vårtgården det gäller, när jag tänker efter... Haha, jo, jag är rätt smal. men inte underviktig, det ser bara ut som att jag är mager för att just brösten (till skillnad från hela övriga kroppen) har tappat allt hull... tragiskt nog sätter sig ingenting på brösten när jag går upp i vikt heller (ja, jag har testat, men jag blev bara tjock, men fortfarande med samma eländiga bröst...)
Svar på tråden Fula bröst???