• Anonym (Spyr)

Fula bröst???

Alltså, jag är så in i helvete trött på mina fula, tråkiga bröst. Nån enstaka gång händer det att bröstvårtorna blir hårda (t ex om nån smeker eller suger på dem), och då ser brösten ok ut, men 99 % av tiden är de bara liksom insjunkna och tradiga...

Nu undrar jag: finns det nåt man kan göra för att bröstvårtorna alltid ska vara styva, alltså typ nån operation eller nåt? Eller kanske nån form av piercing? Jag hade ring i bröstvårtorna innan, men det hjälpte iaf inte, men det kanske finns nåt annat?

Obs! Jag fattar att det kanske verkar vara en trolltråd, men tro mig, jag är väldigt, väldigt allvarlig. Jag skäms över mina bröst, och har börjat få svårt att ha sex bara för att de är så fula... 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-04 09:41
    Så himla många fina svar jag har fått... Jag vill bara förtydliga att jag INTE startade den här tråden för att fiska efter komplimanger. I mitt huvud VET jag redan att mina bröst är FULA. Detta är liksom ett faktum i mitt huvud, så att starta en tråd för att få höra att de INTE är fula är ungefär lika meningsfullt som att starta en tråd om att jorden är rund, och förvänta sig att bli motsagd. Mitt inlägg handlade om tips på vad jag kan göra åt eländet, och det föll mig faktiskt inte ens in att någon skulle fokusera på om grundförutsättningen för inlägget stämmer. Med detta sagt är jag ändå otroligt tacksam och rörd över alla fina svar jag fått; även om jag har väldigt svårt att verkligen ta det ni säger till mig (jag tänker liksom att ni bara försöker vara snälla...) så värmer det otroligt mycket. Tack.

• Svar på tråden Fula bröst???
  • Anonym (Spyr)
    Firepants skrev 2020-06-03 17:15:01 följande:
    Tack för att du vågade dela, bara det är ett stort steg.

Nej det är inget fel på dina bröst, ja de är lite annorlunda på ovansidan MEN det gör dom inte fula.

De är fortfarande härliga bröst att gosa med, ha sexuella stunder med. Smeka, slicka eller suga.

Alla ser olika ut och tacka fan för det på ren svenska. Haha

Men nej inte fula, bara speciella för de sitter på dig och det är inte många som har ett par uppnosiga och runda tuttar naturligt, speciellt efter barnafödande,ålder etc.
    Tack, så fint sagt. Verkligen Hjärta 
  • Anonym (Spyr)
    2mtm skrev 2020-06-03 18:41:41 följande:
    Jag tycker dom ser hur läckra ut som helst

Absolut inget fel på dom
    Tack Hjärta
  • Anonym (Spyr)
    Anonym (Stånd) skrev 2020-06-03 23:33:14 följande:

Jag får stånd när jag ser dina styva vårtor. Gillar dina brödt

Haha, tack; så trevligt att höra att de trots allt har den effekten på nån Glad
    Anonym (Ja) skrev 2020-06-04 00:56:26 följande:

Charmörerna på FL. Killarna här vet verkligen vad en kvinna vill höra.

Jag antar att det främst är "Stånds" inlägg du syftar på här, och ja, många kvinnor skulle nog reagera som du, men jag fattar ärligt talat inte varför. Jag är olycklig över mina bröst för att jag tycker de är avtändande och fula, så mycket så att jag skäms för att visa mig naken för en man av rädsla för att han ska bli avtänd också. Då är väl den finaste responsen man kan få att de tvärtom får en man upphetsad?

Jag tänker ändå att du menade att vara stöttande mot mig med ditt inlägg, så tack för det Hjärta
  • Anonym (Spyr)
    Smed75 skrev 2020-06-04 01:29:43 följande:

Det är inga fel på din bröst, det är snarare så att du kanske behöver lära dig att älska dem ! Alla ser vi ut olika, och alla har vi förmodligen nån kroppsdel som vi är missnöjda med (jag har flera) men vi kanske inte ska vra så hårda mot oss själva, för det är ju faktiskt inte vi som har skapat ideialen ,vi kanske har hjälpt till, men de stora infuencerna, media,socialmedia ,porr och modebranchen har ju alla bidragit till att alla mer eller mindre går runt med komplex,vilket är.rätt stört! Men men allt det där hjälper ju inte dig här och nu..men du har fått en hel del fina svar..sug i dig och försök i allafall till att börja med,att gilla dina bröst!!

Ja, du har så rätt... i allt du skriver.  Det är ju fan att det ska vara så svårt att acceptera att man se ut som man gör... Tack så mycket för pepp Hjärta 
  • Anonym (Spyr)
    Pedja012 skrev 2020-06-04 07:52:21 följande:

Absolut ingen fel på dem

Tack Hjärta
  • Anonym (Spyr)
    Anonym (Efter barn) skrev 2020-06-04 08:12:10 följande:

Hur många barn har du fött/ammat? Blev det så direkt efter första eller värre efter varje barn?

Jag känner igen att de sjunker ihop och blir liksom inåtbuktade på ovansidan/sidan och tyngden faller neråt.... Det är väl tyvärr så det blir av barnafödande. Den tendensen fanns inte för mig innan barn.

Jag har fött och ammat fyra barn, så ja, det har ju så klart satt sina spår. Det har blivit värre  för varje barn, och precis som för dig var det inte alls så innan barnen. Egentligen borde jag ju vara lycklig över mina bröst, som är ett sånt tydligt vittnesbörd om mina fina, fina ungar... men det funkar ju tyvärr inte riktigt så i hjärnan på en Obestämd
  • JKPGerik

För mig har stolek, form och det allmänna utseendet på bröst mindre betydelse. Det som triggar mig är vad som händer om jag rör vid dem. 

Om de är en erogen zon på min partner så är de per automatik vackra och intressanta att leka med för mig. Då räcker det ju med att jag får se dem för att det skall trigga mig. 

Jag har levt med kvinnor som haft stora bröst men där de inte varit en erogen zon. Då faller det ju platt för mig också. Varför skall jag leka och mysa med bröst som inte ger något för dem som de tillhör. 

Var stolt över din kropp och uppskatta hur den reagerar på beröring!

• Anonym (Spyr)
    JKPGerik skrev 2020-06-04 09:28:17 följande:

För mig har stolek, form och det allmänna utseendet på bröst mindre betydelse. Det som triggar mig är vad som händer om jag rör vid dem. 

Om de är en erogen zon på min partner så är de per automatik vackra och intressanta att leka med för mig. Då räcker det ju med att jag får se dem för att det skall trigga mig. 

Jag har levt med kvinnor som haft stora bröst men där de inte varit en erogen zon. Då faller det ju platt för mig också. Varför skall jag leka och mysa med bröst som inte ger något för dem som de tillhör. 

Var stolt över din kropp och uppskatta hur den reagerar på beröring!

Tack Hjärta Det var en intressant infallsvinkel.
  • Smed75
    Anonym (Spyr) skrev 2020-06-04 09:20:31 följande:

Ja, du har så rätt... i allt du skriver.  Det är ju fan att det ska vara så svårt att acceptera att man se ut som man gör... Tack så mycket för pepp  

Ja det är fan irriterande..jag har kompexl över min mage, så klart lättre för mig att göra något åt det. Men jag tycker dina bröst är kvinnliga,och kvinnlighet är sexigt! Hoppas du lär dig att älska dem..ha en fin sommar =)
  • Anonym (Spyr)
    Smed75 skrev 2020-06-04 09:46:30 följande:
    Ja det är fan irriterande..jag har kompexl över min mage, så klart lättre för mig att göra något åt det. Men jag tycker dina bröst är kvinnliga,och kvinnlighet är sexigt! Hoppas du lär dig att älska dem..ha en fin sommar =)
    Tack Hjärta Ja, detsamma!
Svar på tråden Fula bröst???