Fula bröst???
Alltså, jag är så in i helvete trött på mina fula, tråkiga bröst. Nån enstaka gång händer det att bröstvårtorna blir hårda (t ex om nån smeker eller suger på dem), och då ser brösten ok ut, men 99 % av tiden är de bara liksom insjunkna och tradiga...
Nu undrar jag: finns det nåt man kan göra för att bröstvårtorna alltid ska vara styva, alltså typ nån operation eller nåt? Eller kanske nån form av piercing? Jag hade ring i bröstvårtorna innan, men det hjälpte iaf inte, men det kanske finns nåt annat?
Obs! Jag fattar att det kanske verkar vara en trolltråd, men tro mig, jag är väldigt, väldigt allvarlig. Jag skäms över mina bröst, och har börjat få svårt att ha sex bara för att de är så fula...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-04 09:41
Så himla många fina svar jag har fått... Jag vill bara förtydliga att jag INTE startade den här tråden för att fiska efter komplimanger. I mitt huvud VET jag redan att mina bröst är FULA. Detta är liksom ett faktum i mitt huvud, så att starta en tråd för att få höra att de INTE är fula är ungefär lika meningsfullt som att starta en tråd om att jorden är rund, och förvänta sig att bli motsagd. Mitt inlägg handlade om tips på vad jag kan göra åt eländet, och det föll mig faktiskt inte ens in att någon skulle fokusera på om grundförutsättningen för inlägget stämmer. Med detta sagt är jag ändå otroligt tacksam och rörd över alla fina svar jag fått; även om jag har väldigt svårt att verkligen ta det ni säger till mig (jag tänker liksom att ni bara försöker vara snälla...) så värmer det otroligt mycket. Tack.