Inlägg från: Anonym (Nejdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nejdå)

Fula bröst???

Anonym (Spyr) skrev 2020-06-02 18:18:19 följande:

Haha, tänk dig sladdriga taxöron... när bröstvårtorna styvnar blir brösten iaf lite mindre påsiga...

Du är anonym så släng upp en bild.

Men man hör så ofta att kvinnor tycker precis som du men så är det absolut inget fel på brösten mer än i ditt egna huvud.
  • Anonym (Nejdå)
    Anonym (Spyr) skrev 2020-06-02 18:36:07 följande:

Haha fast mina bröst är inte anonyma ;) Dessutom trodde jag att bildfunktionen inte funkade längre här inne?

Det förstås men jorå det har funkat ett bra tag nu igen så kör på tyvker jag.

Lite enklare att diskutera ett objekt om man kan observera dom. :)
  • Anonym (Nejdå)
    Anonym (Samma) skrev 2020-06-04 14:56:02 följande:

Jag förstår PRECIS vad du menar, kunde varit mina ord. Mina bröst är ganska små å har en ganska ful vardagsform, men när nipplarna är hårda är dom faktiskt fina. Tyvärr är inte mina nipplar känsliga alls, ibland hårdnar dom om nån stimulerar men annars är det kyla som gäller, typ isbad eller så får jag massera o nypa i dom ganska hårt för att dom ska va styva en stund.

Oxå funderat på detta m operation, hittat små sugpoppar för sånna som har inverted, jag har inte inverted riktigt men så som du beskriver...

Jag bryr mej inte heller om känseln försvinner eftersom jag inte har nån sexuell känsel i dom endå.

Meen, du är inte ensam, skriv om du hittar något som fungerar. Jag är piercad o det hjälpte inte ett skit btw.

Säger som till trådstartaren dela med dig så kan vi gärna diskutera hur de ser ut.

Tänker nästan att detta skulke kunna bli en tråd för kvinnor som inte tycker om sinna bröst.

Tror att det kan ge en inblick för ägarna, samt att de får se själva att det är väldigt många män och kvinnor som inte alls tycker de ser fula ut utan tvärtom.

Istället för dessa bildtrådar där bara de "perfekta" 2-3 människorna lägger upp bilder dagligen men det tråkiga idealet som är noll intressant.
  • Anonym (Nejdå)
    Kråkungen skrev 2020-06-04 17:18:23 följande:

Det där är faktiskt en riktigt bra idé (under förutsättning att ts tycker att det är ok förstås). 

Givetvis skall ts godkänna detta, vill inte på något vis stjäla tråden eller förminska hennes diskussion.
  • Anonym (Nejdå)
    Anonym (Ja) skrev 2020-06-04 21:48:33 följande:

Eller så kan ni starta en ny tråd där ni kan be tjejer skicka in bilder på sina bröst för bedömning.

Inte riktigt poängen med det hela.

Men visst det funkar med.

Det har dock en gynnande effekt för ts och så tycker jag hon ska ha cred för att skriva och även visa hennes missnöje.

Poängen är att visa även för henne att det finns så många missnöjda, men som absolut inte behöver vara det. Sedan en hyllning till de som inte har det idealet som skönmålas i media och trådar som intima bilder etc.

Att det fan är sexiga och vackra som alla andra.
  • Anonym (Nejdå)
    Anonym (Ja) skrev 2020-06-04 22:22:53 följande:

På vilket sätt har det en gynnande effekt? Är det något du tror eller vet? Och om du vet, hur har du fått den kunskapen?

Tyvärr tror jag det är skitsnack och ni vill se nakna bröst för brösten i intima bilder har ni tröttnat på.

Jag har sedan länge lärt mig att inte mata troll eller generellt genomsura människor så godnatt på dig.

Sen får resten göra som de behagar och tro som de vill.

Det är säkert någon som vill titta på dig med pluttesnutten. ;)
  • Anonym (Nejdå)
    Anonym (Ja) skrev 2020-06-04 22:59:24 följande:

Ja, gå och lägg dig.

Jag är man och har inget behov av att bli tittad på.

Jag blir sur på fåniga försök att få se nakna bröst som ditt exempel i tråden. Så genomskinligt.

Tro det eller ej men det finns människor som inte har din uråldriga syn på saker. Det är ett sex forum med tillåtelse för bilder. Passar det inte pryda herrn ja då kan han hålla sig till aftonbladet. ;)
  • Anonym (Nejdå)
    Anonym (Ja) skrev 2020-06-04 23:47:37 följande:

Absolut, men var ärlig med det då. Istället för att försöka få det att låta som om du hjälper någon.

Se så, schaas! Tillbaks till intima bilder med dig!

Ärlig är det jag har varit och har inte mkt intresse för de andra trådarna.

Gör dig besviken med att jag är genuin i mina åsikter och förslag sen får du tycka och tro vad du vill.
  • Anonym (Nejdå)
    Anonym (Ja) skrev 2020-06-05 00:03:18 följande:

Ja, jag tycker och tror du är en sån som hittar på för att få se naket.

Du kan väl köra med ditt riktiga nick om du nu är så genuin.

Haha sitter du och säger medans du är anonym själv. Vilken hycklare.
  • Anonym (Nejdå)

[quote=80446075][quote-nick]Kråkungen skrev 2020-06-05 00:44:29 följande:[/quote-nick]Jag tror att du tänker helt rätt här. Jag tror att de flesta av oss som har nån form av komplex över något mår bra, och blir hjälpta, av att se och höra andra i samma situation. Man tror att alla är så jävla perfekta hela tiden, men det är ju för att ingen frivilligt visar upp sina skavanker. Det enda vi faktiskt ser är det folk runtomkring oss väljer att visa - och då är det lätt att tro att man är ensam om att ha fel och brister (om de nu ska ses som fel och brister). Så ja, jag tor att du tänker helt rätt; jag vet iaf att jag definitivt hade blivit hjälpt av nåt sånt här när jag var yngre och trodde att min kropp inte dög. Sen återstår det ju som sagt att se vad ts tycker."ni vill"? Jag antar att det är mig du inkluderar där, utöver "Nejdå"? I så fall kan jag upplysa dig om att jag är plågsamt straight, och inte har nåt som helst intresse av att se andras bröst - mer än i så fall i det syfte som Nejdå avser: för att få en lite mindre skev syn på hur bröst "ska" se ut, och få en mer rimlig bild av mina egna. Fast jag är numera tillräckligt trygg i mig själv för att inte behöva det av den anledningen heller :)

Resten av dina ointelligenta svar till Nejdå är ju inte ens värda att kommentera. Snacka om att tro det värsta om

Tack för ditt stöd, jag förstår att folk tror det värsta om en så är det ju oftast men det ligger säkert någon bakomliggande orsak till det med.

Jag har sett tillräckligt med bröst i mina dagar för att behöva ha ett behov att sitta och bara törsta efter det.

Dom är fina absolut mem jag söker lite mer än så för mina behov.

Nej jag tror faktiskt att det är många som kan få en boost eller lite mer klarsynthet i det faktum att den gemene människan faktiskt uppskattar hur du ser ut och inte kräver en 20 cm kuk, tvättbräda, runda uppnosiga tuttar eller symetrisk fitta.

Nej verkligheten är inte så och majoriteten ser inte ut så, så tycker absolut att det vore fint att visa det.

Även glad att höra att du tagit dig förbi kroppsidealet och är bekväm med dig själv . Fantastiskt.

Svar på tråden Fula bröst???