• Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp
  • pyssel
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-08-27 21:21:15 följande:

Vänder kinden. Han blir tröstad av jesus, men feministen ser ut som en typisk feminist. ;)

Det var en riktig högoddsare att du skulle greppa innebörden.
    #inteensamaldrigglömd
  • Anonym (nej, val är val)
    pyssel skrev 2020-08-27 21:32:03 följande:
    Det var en riktig högoddsare att du skulle greppa innebörden.
    Ganska självklart för mig att se det i början, men du får ha din fantasi om män så för dig. Tjaba
  • pyssel
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-08-27 21:36:59 följande:

Ganska självklart för mig att se det i början, men du får ha din fantasi om män så för dig. Tjaba

Googla "högoddsare" (och "avsugning")
    #inteensamaldrigglömd
  • Anonym (Little piggie)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-08-27 17:17:50 följande:

Det var riktat till alla feminister som hatade på paolo online för detta och allmänt till feministerna. Kolla t-shirten:

DOWN WITH THE PATRIARCHY!

.

Jaha? Men vad vill du säga med bilden?

Vad är budskapet?
  • Anonym (Little piggie)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-08-27 21:21:15 följande:

Vänder kinden. Han blir tröstad av jesus, men feministen ser ut som en typisk feminist. ;)

Vänder kinden? Förstår du innebörden av det uttrycket?

Vad har hennes utseende med saken att göra? (Och nej, det finns inget typiskt feministiskt utseende).

Det är obegripligt vad du vill ha sagt med bilden.
    Anonym (Little piggie) skrev 2020-08-27 23:25:20 följande:
    Jaha? Men vad vill du säga med bilden?

Vad är budskapet?

Jag skrev det innan. Till alla feminister som hatade på paolo roberto på sociala medier och skrek "våldtäckt" och annat. Om detta hänt år 2000 hade det vart en liten tidningsartikel i aftonbladet ute hos pizzerian..
    Sen glömt. Men nu med internet kommer alla feminazis och krigar hårt, plus om ämnet att köpa sex vilket ska vara lagligt. Jag vill visa hur jag känner om om många feminister. Som denna bild uttrycker känner jag för många internet krigare och feminazis.. Och jo, jag tycker feminister ser ut exakt såhär. Väldigt bra bild! Ha det
    pyssel skrev 2020-08-27 21:54:20 följande:
    Googla "högoddsare" (och "avsugning")
    Nej det tänker jag inte göra. Jag delar inte dina fantasier så när det gäller män, och jag tycker om kvinnor. Ha det.
  • Anonym (Little piggie)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-08-28 14:21:48 följande:

Jag skrev det innan. Till alla feminister som hatade på paolo roberto på sociala medier och skrek "våldtäckt" och annat. Om detta hänt år 2000 hade det vart en liten tidningsartikel i aftonbladet ute hos pizzerian..

Sen glömt. Men nu med internet kommer alla feminazis och krigar hårt, plus om ämnet att köpa sex vilket ska vara lagligt. Jag vill visa hur jag känner om om många feminister. Som denna bild uttrycker känner jag för många internet krigare och feminazis.. Och jo, jag tycker feminister ser ut exakt såhär. Väldigt bra bild! Ha det

Vad du tycker att feminister är ganska ointressant, det är helt enkelt inte sant.

Du skriver fortfarande inte vad du vill visa med bilden. Men jag anar, rätta mig om jag har fel: feminister (som har ett utseende som du inte tycker om) får inte ha en åsikt om män som köper våldtäkter eftersom Jesus skulle (enligt dig) ha förlåtit honom.

Men låt mig då berätta:

Vad Jesus skulle ha gjort är helt irrelevant, han dog för 2000 år sen typ. Vi måste kunna diskutera problematiken med sexköpare idag, 2020, utan att vissa män blir kränkta och känner ett behov av att använda larviga uttryck som feminazis och dylikt för att försöka deraila debatten och vrida fokus till något helt irrelevant.
  • pyssel
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-08-28 14:26:11 följande:

Nej det tänker jag inte göra. Jag delar inte dina fantasier så när det gäller män, och jag tycker om kvinnor. Ha det.

Jag tycker det är grymt av dig att förespråka avsugningar av religiösa storheter som botgöring. Det om något är att "vara nazi" mot män. Fy för sånt manshat :(
    #inteensamaldrigglömd
    pyssel skrev 2020-08-28 18:03:17 följande:
    Jag tycker det är grymt av dig att förespråka avsugningar av religiösa storheter som botgöring. Det om något är att "vara nazi" mot män. Fy för sånt manshat :(
    Jag vet än igen inte vad du pratar om.. det är ingen som suger av någon på bilden, utan det är en som står på huk och blir tröstad av jesus. Men du ser vad du ser, och det får du hålla för digsjälv. Så nej tack. Ha det.
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp