Anonym (nej, val är val) skrev 2020-08-28 14:21:48 följande:
Jag skrev det innan. Till alla feminister som hatade på paolo roberto på sociala medier och skrek "våldtäckt" och annat. Om detta hänt år 2000 hade det vart en liten tidningsartikel i aftonbladet ute hos pizzerian..
Sen glömt. Men nu med internet kommer alla feminazis och krigar hårt, plus om ämnet att köpa sex vilket ska vara lagligt. Jag vill visa hur jag känner om om många feminister. Som denna bild uttrycker känner jag för många internet krigare och feminazis.. Och jo, jag tycker feminister ser ut exakt såhär. Väldigt bra bild! Ha det
Vad du tycker att feminister är ganska ointressant, det är helt enkelt inte sant.
Du skriver fortfarande inte vad du vill visa med bilden. Men jag anar, rätta mig om jag har fel: feminister (som har ett utseende som du inte tycker om) får inte ha en åsikt om män som köper våldtäkter eftersom Jesus skulle (enligt dig) ha förlåtit honom.
Men låt mig då berätta:
Vad Jesus skulle ha gjort är helt irrelevant, han dog för 2000 år sen typ. Vi måste kunna diskutera problematiken med sexköpare idag, 2020, utan att vissa män blir kränkta och känner ett behov av att använda larviga uttryck som feminazis och dylikt för att försöka deraila debatten och vrida fokus till något helt irrelevant.