• Anonym (regimforum)

Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S

Vad tycker ni om det? Om man kritiserar socialdemokraternas förflutna så tas dessa inlägg direkt bort av moderatorerna på FL men att kalla SD och deras förflutna för naztiskt är helt ok 

Anser ni andra att det är bra med ett socialdemokratiskt forum som tystar all kritik mot S . Eller anser ni som mig att alla ska vara lika och följa samma regler? 

• Svar på tråden Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S
  • RebeckaZ70
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-15 11:12:22 följande:
    För det första: "Detta är en debattartikel. Det är skribenten som står för åsikterna i texten." Återkom när du har fakta.

Sedan fattar jag inte vad du vill med bilderna, utan källa eller kontext är det omöjligt för mig att uttala mig, jag kan inte språket så det går inte att uttyda något för mig. Det kan vara Palestina, det kan vara Istanbul, det kan till o med vara Malmö i värsta fall. Särskilt den första ser väldigt oskyldig ut med en klädutställning.

Jag håller med om ditt uttalande, hur det är kopplat till resten får du själv visa lite tydligare.
    Vad i debattartikeln är fel menar du?

Jo, den första med klädbutiken som heter "Hitler2" är ju väldigt oskyldig. Den nazistiska varianten av "Ullared2" kanske?
    De andra bilderna är från Gaza. 
    Another wild hearted woman
  • Anonym (regimforum)

Stefan Löfven skulle kunna hålla tal ss uniform heila sen skulle vi väll hörs 

Ja men SD då va!!!! 

Ja men det kanske inte var fakta!!

Fakenews rysstroll ligger bakom de 

Skatteskilnnader och höginkomsttagare är elaka!!

Osv osv . Era jävla ursäkter är så löjliga att de finns inte  

• Anonym (regimforum)
    https://calling1out.com/2015/11/03/islamrising-the-hitler-store-in-gaza/

https://www.breakingisraelnews.com/52855/gaza-hitler-boutique-offers-hot-masked-mannequins-brandishing-knives-jerusalem/?fb_comment_id=691637580938000_758360754265682

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/204131

Måste ju vara fakenews ja är ju sosse och stödjer hamas dom är snälla ju .Dumma SD de är deras fel och ryssland jag är sosse 

Hur många dåliga ursäkter kan man komma med? 
  • KillBill
    Anonym (regimforum) skrev 2020-05-15 12:14:52 följande:
    Varför ljuger du? 

Har läst SDs parti program , det står snarare att en oansvarig invandring som har först under en lång tid orsakar enorma problem, och det stämer ju  
    Det är ingen lögn. Sverigedemokraterna bildades 1988 av veteraner inom militant rasism och fascism. Anders Klarström SDs första partiledare hade bakgrund i det nazistiska partiet Nordiska Rikspartiet.  I Sverigedemokraternas partiprogram pratas om en nedärvd essens och det (ras) biologiska arvet. SD toppar har de senaste åren deklarerat att samer och judar inte är svenskar o.s.v.

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Anonym (I)
    Anonym (regimforum) skrev 2020-05-15 12:16:18 följande:

Jajaja sozzarna har aldrig gjort nåt fel det är alla andras =P Den vanliga sosse bortförklarningen  LOL 

Jajamensan. Exakt vad personen skrev och menade. Precis.

Du har så rätt så! Helt rimlig!

Sanningen är det du kommer med och ingenting annat.
  • Anonym (I)
    Anonym (regimforum) skrev 2020-05-15 12:16:18 följande:

Jajaja sozzarna har aldrig gjort nåt fel det är alla andras =P Den vanliga sosse bortförklarningen  LOL 

Jajamensan. Exakt vad personen skrev och menade. Precis.

Du har så rätt så! Helt rimlig!

Sanningen är det du kommer med och ingenting annat.
  • Anonym (Anonym)
    RebeckaZ70 skrev 2020-05-15 12:20:56 följande:
    Vad i debattartikeln är fel menar du?

Jo, den första med klädbutiken som heter "Hitler2" är ju väldigt oskyldig. Den nazistiska varianten av "Ullared2" kanske?
    De andra bilderna är från Gaza. 
    Jag ber dig ge fakta och du ger mig åsikter.

Alla bokstäverna syntes inte först men jag lyckades hitta online att det är en klädbutik som heter Hitler2 och ägaren är uppenbarligen antisemitist. Vad har det att göra med Hamas?? Och samma med de andra bilderna, föreställer de personer ur Hamas menar du, eller? Kan du bevisa det?

https://www.jpost.com/arab-israeli-conflict/name-of-shop-is-hitler-and-i-like-him-because-he-was-the-most-anti-jewish-person-432190

Jag tycker det är orättvist att ni inte nämner alla andra "nazister" som funnits bra mycket längre tillbaka än då Hitler skapade termen, nämligen romarna. De var ju dessutom bland de första att göra Hitlerhälsningen! Man kan nog inte påstå att de var Socialdemokrater men det kan säkert TS hjälpa oss med.

• Anonym (I)
    Anonym (regimforum) skrev 2020-05-15 12:37:29 följande:

calling1out.com/2015/11/03/islamrising-the-hitler-store-in-gaza/

www.breakingisraelnews.com/52855/gaza-hitler-boutique-offers-hot-masked-mannequins-brandishing-knives-jerusalem/

www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/204131

Måste ju vara fakenews ja är ju sosse och stödjer hamas dom är snälla ju .Dumma SD de är deras fel och ryssland jag är sosse 

Hur många dåliga ursäkter kan man komma med? 

Ja, vilka ursäkter folk kommer med! Usch och fy! Nazister är dom allihopa!
  • Iarwain
    Konservativ skrev 2020-05-15 11:49:23 följande:
    Hur lång preskriptionstid ska det vara för politiska synder? Jimmie Åkesson gick med i Sverigedemokraterna när han var tonåring. Hur är det relevant? Somliga här tror att han planerar koncentrationsläger, är inte det ganska barnsligt?
    Om han imorgon skulle säga att partiet varit rasistiskt och att det var fel, skulle det ändra något? Nej, för det finns tankeläsare här som 'vet' vad han tänker. Och inte skulle det ändra något för de professionella hatarna i vänstermedia heller.
    Politiska partier ändrar sig med tiden och det är inget konstigt.
    På svar på frågan om Familjelivs opartiskhet: nej det är inte opartiskt och tidvis har det varit en ganska ful moderering.
    Personliga politiska synder ska preskriberas i förhållande till hur allvarliga de är.
    Det är ytterst relevant att ledaren för ett av våra största partier gick med i det partiet när de hade tydliga nazistiska sympatier
    1. Tycker inte du det?

2. Vilka här tror att han planerar koncentrationsläger?

3. Om han imorgon skulle säga att partiet varit rasistiskt ändrar inte mycket, då det är tydligt oavsett vad han säger. Däremot kanske han bör ha lite "credd" för att han äntligen erkänner det.

Kan du svara på mina 3 frågor ovan?
    Människor är korkade! Men jag tänker inte överförklara för de som har som sin enda uppgift att missförstå så mycket som möjligt
  • Anonym (I)
    Anonym (regimforum) skrev 2020-05-15 12:06:33 följande:

Oj oj nu var det tydligen lugnt med både svastikan och heilande när det kommer från sossarnas kommpisar och bundsförvanter . Säger en del om er och ert hyckleri . Och bevisar för mig att vi har ett nazitiskt parti i rikstagen och det är Sozzarna 

Ja, det är beviset! Klart det är så. På något annat sätt kan det inte ligga till.

Vilken tur att du insett sanningen! Dig lurar man inte, minsann!
Svar på tråden Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S