• angel-1990

Bim maj & juni 2020 ??

Hej allihopa och välkomna hit

Jag och sambon är nu inne på 4e försöket till vårt andra barn. Jag har äl om två dagar, alltså den 9/5 och bim den 20/5.

Bim lista

Angel90: 20/5

• Svar på tråden Bim maj & juni 2020 ??
  • Jenzia
    Rebecka 714 skrev 2020-06-01 22:02:01 följande:

Bim +1

Tog ett test idag då jag haft mensvärk en vecka men ingen mens

Hade kissat en timme innan plus druckit kaffe

Ser ni nått?

Tycker mig se nått streck men typ grå?

Hur gick det? Har du testat igen?
  • nellys
    Anonym (bullen) skrev 2020-06-01 22:37:58 följande:

Åååh, blir galen. ÄL + 5 och det molar i magen. Imorse och nu ikväll. Jag får ju alltid såna här pms-symptom varje månad så jag är van, tänkte nu innan vi satte igång att 'nu ska jag inte missta pms-symptom för gravid-symptom'. Nä visst... 

Rebecka 714, jag måste erkänna att jag inte vet hur CB's plus ska se ut... är det dom som har ett faktiskt plus? Är den lilla testruta? 

Åh jag känner likadant! Mensmol vid ägglossning och nu snart en vecka efter... Aldrig haft så förut dock... Har läst att man kan ha ägglossningssmärta men eftersom jag aldrig haft det förut blir man ju fundersam och lite hoppfull nu... Men mensen är inte beräknad förrän nästa fredag, så lång väntetid nu... Så jobbigt att symtom på PMS, mens och graviditet är i princip samma!!
  • Anonym (bullen)
    nellys skrev 2020-06-03 18:45:06 följande:
    Åh jag känner likadant! Mensmol vid ägglossning och nu snart en vecka efter... Aldrig haft så förut dock... Har läst att man kan ha ägglossningssmärta men eftersom jag aldrig haft det förut blir man ju fundersam och lite hoppfull nu... Men mensen är inte beräknad förrän nästa fredag, så lång väntetid nu... Så jobbigt att symtom på PMS, mens och graviditet är i princip samma!!
    Åh, jag har nästa torsdag så vi är väldigt nära varandra! Men ja, verkligen. Det är tärande! Jag får molvärk ibland dagarna efter äl. Men inbillar mig ändå att det är annorlunda nu. Tungan ute
  • nellys
    Anonym (bullen) skrev 2020-06-03 20:39:52 följande:

Åh, jag har nästa torsdag så vi är väldigt nära varandra! Men ja, verkligen. Det är tärande! Jag får molvärk ibland dagarna efter äl. Men inbillar mig ändå att det är annorlunda nu. 

Åh håller tummarna för oss nästa vecka då!!
  • nellys
    Anonym (bullen) skrev 2020-06-03 20:39:52 följande:

Åh, jag har nästa torsdag så vi är väldigt nära varandra! Men ja, verkligen. Det är tärande! Jag får molvärk ibland dagarna efter äl. Men inbillar mig ändå att det är annorlunda nu. 

• Anonym (bullen)
    nellys skrev 2020-06-03 21:27:06 följande:
    Ja! Vi får uppdatera hur det går Solig
  • Jenzia

Tog ett CB Early precis, som var helt negativt, på ÄL+12. Oh well! Får invänta mens och sen på att igen

• Anonym (bullen)
    Jenzia skrev 2020-06-04 06:55:43 följande:

Tog ett CB Early precis, som var helt negativt, på ÄL+12. Oh well! Får invänta mens och sen på att igen

Tråkigt! Men ja, nya tag. (:
  • Jenzia
    Anonym (bullen) skrev 2020-06-04 09:12:51 följande:

Tråkigt! Men ja, nya tag. (:

Ja Håller tummarna för att du får plus!
  • Rebecka 714

Vad är detta!?

Mensen är sen 5 dagar. Bara tagit negativa test innan. Gick upp på morgonen och tog detta.

Två ljusrosa streck dök upp inom 20 sekunder på stickan. Digitalt visar negativt ???????????????? vad sker....

Svar på tråden Bim maj & juni 2020 ??