Bim maj & juni 2020 ??
Hej allihopa och välkomna hit
Jag och sambon är nu inne på 4e försöket till vårt andra barn. Jag har äl om två dagar, alltså den 9/5 och bim den 20/5.
Bim lista
Angel90: 20/5
Hej allihopa och välkomna hit
Jag och sambon är nu inne på 4e försöket till vårt andra barn. Jag har äl om två dagar, alltså den 9/5 och bim den 20/5.
Bim lista
Angel90: 20/5
Bim +1
Tog ett test idag då jag haft mensvärk en vecka men ingen mens
Hade kissat en timme innan plus druckit kaffe
Ser ni nått?
Tycker mig se nått streck men typ grå?
Åååh, blir galen. ÄL + 5 och det molar i magen. Imorse och nu ikväll. Jag får ju alltid såna här pms-symptom varje månad så jag är van, tänkte nu innan vi satte igång att 'nu ska jag inte missta pms-symptom för gravid-symptom'. Nä visst...
Rebecka 714, jag måste erkänna att jag inte vet hur CB's plus ska se ut... är det dom som har ett faktiskt plus? Är den lilla testruta?
Åh, jag har nästa torsdag så vi är väldigt nära varandra! Men ja, verkligen. Det är tärande! Jag får molvärk ibland dagarna efter äl. Men inbillar mig ändå att det är annorlunda nu.
Åh, jag har nästa torsdag så vi är väldigt nära varandra! Men ja, verkligen. Det är tärande! Jag får molvärk ibland dagarna efter äl. Men inbillar mig ändå att det är annorlunda nu.
Tog ett CB Early precis, som var helt negativt, på ÄL+12. Oh well! Får invänta mens och sen på att igen
Tog ett CB Early precis, som var helt negativt, på ÄL+12. Oh well! Får invänta mens och sen på att igen
Tråkigt! Men ja, nya tag. (:
Vad är detta!?
Mensen är sen 5 dagar. Bara tagit negativa test innan. Gick upp på morgonen och tog detta.
Två ljusrosa streck dök upp inom 20 sekunder på stickan. Digitalt visar negativt ???????????????? vad sker....