Bim maj & juni 2020 ??
Hej allihopa och välkomna hit
Jag och sambon är nu inne på 4e försöket till vårt andra barn. Jag har äl om två dagar, alltså den 9/5 och bim den 20/5.
Bim lista
Angel90: 20/5
Hej allihopa och välkomna hit
Jag och sambon är nu inne på 4e försöket till vårt andra barn. Jag har äl om två dagar, alltså den 9/5 och bim den 20/5.
Bim lista
Angel90: 20/5
Vad är detta!?
Mensen är sen 5 dagar. Bara tagit negativa test innan. Gick upp på morgonen och tog detta.
Två ljusrosa streck dök upp inom 20 sekunder på stickan. Digitalt visar negativt ???????????????? vad sker....
Grattis! :) Kan tänka mig att det bara var lite för tidigt för det digitala, prova i övermorgon igen :D
Jag tänkte nog faktiskt testa imorgon, är så nyfiken på om det tagit sig... Är då på ÄL +10 , 4 dagar innan BIM. Vet att det kanske är för tidigt, men också läst att en del ändå kan plussa då, och jag orkar inte vänta in mensen om jag inte måste har inga direkta symtom, men har känt lite typ mensmol ända sedan ägglossning...
Hoppar in lite sent!
Andra försöket denna månad för mig och min sambo, har BIM 16/6 men har en molande känsla i magen och en konstig känsla/värk som jag inte kan förklara. Upplevde en eventuell nidblödning i lördags (rosa flytning) och hade med största sannolikhet ägglossning 31/5 eller 1/6.
Dagarna nu går såååå långsamt och jag blir för ivrig att testa :( har någon upplevt rosa aktig flytning?
Hoppar in lite sent!
Andra försöket denna månad för mig och min sambo, har BIM 16/6 men har en molande känsla i magen och en konstig känsla/värk som jag inte kan förklara. Upplevde en eventuell nidblödning i lördags (rosa flytning) och hade med största sannolikhet ägglossning 31/5 eller 1/6.
Dagarna nu går såååå långsamt och jag blir för ivrig att testa :( har någon upplevt rosa aktig flytning?
Inte haft någon blödning/rosaaktig flytning, men känner igen molande känslan i magen som du beskriver! Vi är också inne på andra försöket!
Jag testade igår och det var helt klart negativt. Har fortfarande lite hopp kvar eftersom det var lite tidigt. Förra månaden hade jag mensvärk strax innan mensen kom också, och det har jag inte fått än. Åh hoppas verkligen jag kan få ett plus inom ett par dagar....!
Håller tummarna att du får ett plus denna månad!! <3 När har du BIM?
Tack! På fredag!! Så det är ju snart...
Vad är detta!?
Mensen är sen 5 dagar. Bara tagit negativa test innan. Gick upp på morgonen och tog detta.
Två ljusrosa streck dök upp inom 20 sekunder på stickan. Digitalt visar negativt ???????????????? vad sker....
Håller tummarna <3 Har beställt hem ett testa tidigt test, kunde inte hålla mig..