Bim maj & juni 2020 ??
Hej allihopa och välkomna hit
Jag och sambon är nu inne på 4e försöket till vårt andra barn. Jag har äl om två dagar, alltså den 9/5 och bim den 20/5.
Bim lista
Angel90: 20/5
Hej allihopa och välkomna hit
Jag och sambon är nu inne på 4e försöket till vårt andra barn. Jag har äl om två dagar, alltså den 9/5 och bim den 20/5.
Bim lista
Angel90: 20/5
Vi gjorde ivf pga ofrivillig barnlöshet fanns egentligen inga anledningar till varför vi inte kunde bli gravida. Vi behövde bara lite hjälp på traven.
Skall ta ett nytt test i helgen om inte mensen kommit då. Köpt ett clear blue som visar i text. Så behöver jag inte fundera på om det är positivt eller inte.
Du är inte ensam, samma sits här. Mensen lyser med sin frånvaro och inga tecken på att den är på g heller. Meb bara svaga/spökiga streck jag inte vågar lita på.... Frustrerande
Hur går det för dig? Här är det fortfarande ingen mens. Skall testa i helgen!
Njo, men nog kom mensen. Nu börjar det dra ihop sig för utredning :)
Har du fått ngt starkare test? :)
Min lyser också med sin frånvaro. Jag funderar pp att testa imorgon. Om jag vågar xD hur sen är din nu?
Min är en vecka sen! Din då?!
Spännande med test! Go for it! Har köpt ett med text så tar fredag eller lördag morgon som test dag inte bestämt helt än!
Min är en vecka sen! Din då?!
Spännande med test! Go for it! Har köpt ett med text så tar fredag eller lördag morgon som test dag inte bestämt helt än!
Har också ett med text, men det tänkte jag vänta med till helgen också! Vad spännande att följas nu, min mens borde enligt appen kommit i fredags men räkmar jag utifrån längsta cykel så i sönsags, så åt minstone några dagar sen nu :)
Hur känns din molvärk? Vid mens får jag stark värk i ryggen, nu molar det bara lite vid speciellt höger äggstock o ner i ljumsken haja, svårt att förklara. Könner INGENTING i ryggen
Jag jag borde haft i onsdags eller senast lördags.
Som ilningar ner mot ljumskarna har jag känt och lättare mensvärk rakt över livmodern. Brukar ha kraftigare värk vid mens och mer huggande än detta.
Vi får hoppas!
Jag har bestämt att inte ha koll på Äl denna månad, o mina mens har varit lite mellan 25-30 dagar senaste månaden, så jag har ingen aning när jag hade Äl o har ingen aning när jag får mina mens, på nåt sätt är det jätteskönt att inte tänka på det. Idag ör jag på dag 27 i menscykel, har inga symtomer alls förtuom lite ömma bröst, men det brukar jag få innan mens också. Får se hur det blir