Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
WHO uppdaterade den 1 december sin vägledning av hur och var man bör använda ansiktsmask (och vilken typ i vilket sammanhang).
Norge hade sportlov (vinterferie) samma veckor som Sverige 8, 9 och 10.
Min sympatier ligger hos offren för pandemin och inte hos de som orkestrerat förloppet av den och dessutom inte visat en tillstymmelse till ödmjukhet trots att de gång på gång på gång haft fel i de mesta av det de trott, gissat och sagt sig veta.
Min sympatier ligger hos offren för pandemin och inte hos de som orkestrerat förloppet av den och dessutom inte visat en tillstymmelse till ödmjukhet trots att de gång på gång på gång haft fel i de mesta av det de trott, gissat och sagt sig veta.
Jag tycker coronanationalisterna borde kontakta WHO, ni kanske har kommit på den ultimata botemedlet mot pandemier. Bara man är riktigt riktigt nationalistisk, blundar för verkligheten och rabblar upp lagar och floskler om frihet så kommer allt lösa sig....