Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Sedan fortsatte det på det spåret, bara för att WHO påbjuder munskydd, testning, smittspårning, karantän etc finns det ingen anledning till att Sverige borde lyssna på det.
Detta är avhandlat sedan länge, och då får ställa frågan till dom varför de inte kommer ihåg vilken strain det var, och varför de använder en rapport som inte är anpassningsbar till vår initiala hand vi blev tilldelad oss.
DU får faktiskt lyfta blicken lite, så missar du inte såna här saker, eller är det medvetet?
Varför grundar man sig på en rapport som inte är för Sveriges situation och den hand vi blev tilldelad oss?
Det blir en inkorrekt analys när man använder fel material, strainens var inte IT och alp, utan FR/GB/USA.
Och IT och alp-strain tryckte man tillbaka bra.
Som du förstår är det reda preciserat, och vad du pratar om vet jag inte ens.
Vet du?
Enligt FHM så HAR man smittspårat så långt man har hunnit med. Sedan blev det för många och man kunde inte längre göra det. Och det har vi diskuterat tidigare.
Samma med apparna, vi har diskuterat det så mycket då att jag inte inser varför jag ska ta fram belägg ännu en gång. Man kan tycka olika om det. Både Sverige och Tyskland kom fram till att nyttan inte var särskilt stort.
IT och alp strains var inte den dominerande, utan den som man såg i FR/GB/USA var.
Det är detta felet vi pratar om, vi var rätt framgångsrika på trycka tillbaka IT/Alp strains.
Vi har tex många ggr försökt få berätta om denna kritik om 1Nov, och ingen vet än vad det är riktigt, då du bara väljer prata om annat hela tiden.
P R E C I S E R A dig, annars är just den sakligheten helt omöjlig ge dig.
Gillar den glömskan om vilken strain som tog iag här, den var fastställd i tråden sedan innan genom just fakta.