Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Tydligen.
Tydligen.
Det är bara att torka av handsvetten på låret, så funkar det att hålla handen igen.
Jo, den nästan-incidenten lever kvar även i mitt minne. Men annars är de ju som en och samma organism och hade väl i princip kunnat dela spruta med varandra.
Svårt att säga så här mitt i den mest illustra plantemi jag någonsin tvingats bevittna.
Mörkläggning var ordet min kära Bill!
Det är mitt signum att bjuda på flera bottnar, så att alla kan känna sig nöjda med sin insats och sin personliga tolkning (det senare, ett signum även för denna tråd). Alla farbröder kan förnöjt sjunga i spegeln till tonerna av sin inre monolog. Emellanåt faller de dock ned på knä och förlustar sig med varandra, kuddbitande och klassiker från den skoltid då de behövde trycka ner det som hände framtill om magister Christer efterfrågade deras syn på saken. Jag har sagt det förr - I aim to please. De flesta i alla fall
Jag kan garantera att den här tråden lämnar inget som helst åt fantasin. Särskilt inte den medelålders kulturella approprieringen av down-low. Det är okej med oss kritiker av andra saker
Något skumt? En konspirationsteori in the making?
Då har han ju lyckats uttrycka sig så att det inte är tydligt vad han egentligen menar. Diplomatiskt undvikande, säger inte mycket alls.
Björkman håller inte med Tegnell
"Anders Björkman infektionsläkare och professor i infektionssjukdomar vid Karolinska institutet står Sverige troligtvis inför en ny smittovåg. Han har tidigare varnat för att deltavarianten kan leda till en ökad smittspridning.
? Jag tycker att man kan säga att det här är början på den fjärde vågen, säger han till SvD."
www.aftonbladet.se/nyheter/a/3Jgxj9/senaste-nytt-om-coronaviruset
www.svd.se/infektionslakare-detta-ar-borjan-pa-fjarde-vagen
Vad tyckte du om boken då?