Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Du har inget intresse och diskutera ser jag, ytterligare ett inlägg av substanslöshet.
Och forskningen du kommentera jag pratade om i Skåne, den är som bortblåst för dig efter du plockade ur den meningen ur sitt sammanhang och ändra betydelsen.
Men om du vill ha substans, så varför inte berätta hur man ska säkerställa forskningen och individer man inte ens vet använder munskyddet, använder munskyddet men dåligt eller använder munskyddet och bra.
Hur stor är prevalensen för de ljuger, hur stor är prevalensen för att de inte vet att de tar i munskyddet hela tiden?
Detta är EXTREMT svåra frågor att utröna i ett sådant test.
Men du har ju visat att du inte vill diskutera mer än en mening du har plockat ur sitt sammanhang och gett en helt annan betydelse.
Och här är vi med dig nu, och du vet redan jag aldrig kommer låta dig komma undan med denna.
Kommer upprepa ditt fel till absurdum om så krävs, för fel ska inte få stå sist.
"Så här är vi nu" igen, med dig och dina påhitt om vad andra sagt, kommenterat, tyckt, tänkt, menat och haft för avsikt. En massa blaj och påhitt som helt förtar eventuell substans av något annat som du lyckats uttrycka utan personliga fantasier och i synnerhet utan att blanda in andra, för då du stökar till det totalt då.
Varsågod att diskutera oenigheter om studiers tillförlitlighet med någon som är "skyldig" till den diskussion du påstår dig ha haft med mig. Det är riktigt stört att du refererar till något meningsutbyte som inte ens ägt rum. Har du haft en inbillad diskussion om uppmätt pillande med fler än mig i tråden? Jag betackar mig för dina lögner, men oenigheter är inga problem.
Att du inte verkar ha koll på att personer som har för vana att läsa forskning inte har några problem med att problematisera självrapportering som metod, ja det säger mer om att du själv är ovan. Sedan är problemet och graden av det olika beroende på forskningsobjektet. Det är t.ex skillnad på att självrapportera om pill på ett dött föremål än om att slå sina ungar, det borde även du förstå om du vill ta dig an frågan seriöst. Problemet vid självrapportering är i synnerhet medvetenhet/omedvetenhet när det gäller mask, inte att "erkänna" kass hantering eller ljuga som du hävdar.