Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Tydligen passerade det över ditt huvud som du säger...
Jag är varken domare eller lagstiftare på FL, men jag tror inte vi får diskutera moderering av inlägg.
Nej, visst, men det är specifik moderator man inte får diskutera. Kalla det löjliga anmälningar som fått gehör då. Har själv inte för vana att anmäla annat än pedofiler, porrspam och folk som ger sig på brottsoffer eller människor i sorg. Skriver jag något dräpande tillbaka till första kategorin brukar avstängningarna ramla in, av anledningar som också passerar över mitt huvud. Men du har ju visst bestämt dig för att jag anser mig intelligentare än alla andra, så jag får grunna lite på hur detta kan hänga ihop med dessa obesvarade frågor.
Nu har du ju fått raderat allsköns innovativa förklaringar till Klyban och gjort allt ännu mer obegripligt för honom.
Jag tycker f.ö fortfarande att det är "märkligt" att möta sådan inkonsekvens i vården när det gäller skyddsåtgärder. Ibland under samma vårdtillfälle. Hände senast på bedömningsakuten. Jag tycker fortfarande att det är lättare att få folk att backa på kommando i affären om jag har munskydd. Betingning, kanske det kallas, på tal om hundar. Det är ju föregående två pandemiska, personliga betraktelser som drog igång just Klybans drev x2.