Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
klyban skrev 2020-10-24 12:53:40 följande:
Du ska stanna hemma om du har symtomen.
Enda jag föraktar är osaklighet och att glömma av fakta som är vital.
Följer alla rekommendationer, då det är vi människor som sprider COVID-19.
Kamma dig, klistret. Jag har inga symptom. Nu är igång och "utbildar" i onödan igen. Vad i hela helvete är det i det inlägget som gör att du tolkar mig som symptombärande?
klyban skrev 2020-10-24 12:50:58 följande:
Har detta nått med COVID-19 och göra?
Allt. Men det finns i det du citerade inga särskilda åtgärder eller kodnycklar för just din personliga förståelse. Man kan antingen se det som jag skiter i det, eftersom diskussionen med dig alltid blir åt det anala hållet, eller att jag inte ens hade dina svårigheter i åtanke. Tillgänglighetsområdet är annars mitt gebit, men i ditt fall står jag mig helt slätt. Jag lämnar med varm och ödmjuk =) hand över det till kolleger med annan spets än min.
klyban skrev 2020-10-24 12:49:12 följande:
Människor, glömt inte trycka visa endast på pyssel.
Ja gör det folkens, så framgår det att alla retoriska grepp passerar 13,26 mil i sidled från klybans enmansshow. Att likna vid samtalsterapi istället för psykofarmaka, vid svår psykos.
Vill du ändå laborera med miljonerna så har jag gett dig de fria händer du ju ändå alltid tar dig, att fylla dem med allt från rövhår, kackerlackor och saknade munskydd i beredskapslagren, till antal döda eller smittade här och där. Det beror ju på vilken vecka vi pratar om de här miljonerna, om det är vägglöss i Tensta som avses, kinesiska undermåliga munskydd eller smittade i Brasilien. Du har de fria händer du redan tagit dig, men du behöver inte blanda in mig mer, då du gick helt vilse i mitt senaste inlägg också.