Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det finns en del frågetecken där, men jag har inga större forthoppningar att vi kommer så mycket längre där.
Jag tror inte jag hört nått nytt sedan sist jag titta över det, och det fanns en del frågor där som gjorde en frågande om varför.
Men utan svar går det inte gå vidare, men trevligt de i alla fall tittar på det, så kan man sen avfärda det som bara en konspiration om det visar sig inga svar finns.
Men just den delen med hur anpassat viruset var och så snabbt, det är en av frågorna hur det komemr sig.
Och den frågan behöver inte sluta i ett Wuhan-labb, utan det kan ju ha en annan naturligt svar.
Men det svaret är ju än viktigare än ett Wuhan-labb och om det visar sig vara så.
Dock finns ju det en möjlighet att det av misstag och via anställd kommit ut i världen, det är inte första gången som jag förstått.
Verkar som att man ska börja mer "aggressivt" följa Dr. Carrols virusjakt, en virusjakt som kan sluta med 100% botemedel eller vaccin.
Men för mig coronan hade 4500 varianter, vet inte hur många av dessa man har, men inte i närheten alla så mycket vet jag.
Även andra virus har man ett intresse att göra det samma med, en del av dom har än mer varianter.
(Antalen är uppskattade)
Av veckans vaccinplatser är över hälften obokade. Det är så dåligt skött att det vore skrattretande om det inte vore så att inkompetensen innebär att människor dör i onödan.
www.svd.se/varannan-vaccinationstid-i-stockholm-ledig