FuckGoggleAskMe skrev 2020-11-24 08:55:14 följande:
Ja, inte lika roligt när jag imiterar ditt sätt att skriva, va? Om du slutar förolämpa mig, slutar mästra mig, förklara självklara saker på en nivå lämplig för en 8 åring och idiotförklara mig, lovar jag att skriva på ett trevligare sätt till dig också.
För övrigt håller jag inte med om din sammanfattning, det finns flera fel, som tex att appar inte funkar i några länder etc etc
Det är ytterst omoget att göra det tre gånger värre och påstå att det är samma sak.
Förstår du inte skillnaden mellan att försöka reda ut missförstånd, som jag gjorde, och att bara påstå att personen inte vet vad enkla begrepp betyder (utan att det ens skulle ha funnits missförstånd eller oklarheter) ?
Inte bara att det fanns oklarheter - du skapade ju dem med flit. Du spelade dum och sedan klagade du över att man är osäker om du förstår eller inte. Kanske är jag lite yrkesskadat, visst. Jag är van vid att om någon inte förstår så förklarar jag enklare, lärarvana. Och även att man inte ifrågasätter det - kan du tänka dig om jag skulle fråga en elev om hen verkligen inte förstår eller bara spelar dum?? Det är värre än att "idiotförklara", jag lovar.... om personen verkligen inte förstår.
Om man obstruerar, som du gjorde - det är så himla onödigt, och då har du inte anledning att vara förnärmad, för du har orsakat förvirringen. Jag varken mästrar eller förolämpar och jag har bara förklarat självklara saker för dig när du har låtsats inte förstå dem. Sluta med det så löser det sig automatiskt.
Och det är ingen bra idé att påpeka "fel" i min sammanfattning. Det finns inga konkreta fel, däremot kan man ju tolka en aning olika.