klyban skrev 2021-06-01 18:42:42 följande:
Kontentan jag nu gör, det är att ingen hybris, ingen självcentrering, inga grodor är sagda om Vietnam och att COVID-19 inte heller där är ett luftburet virus enligt läkarvetenskapens kriterier i hur en patogen smittar.
Kontentan blev att ditt svar och personangrepp emot Tegnell , är att inget av din kritik hade en saklig grund.
Det är vad jag tar med mig av en person som börjar prata om annat än försvar sin kritik som saklig om Vietnam och att Tegnell förklarar för oss att inte heller Vietnams mutation är en luftburen variant enligt läkarvetenskapens kriterier som avgår hur en patogen smittas.
Och det mest komiska av allt, det är att det är fundamentala skillnader mellan en luftburen smitta och en droppsmitta och den försöker ni låtsas bort med semantik som bara berättar att man inget vet om patogener och hur de smittar och hur det klassas.
Simpelt faktiskt.
Om du ska hävda någon inte förstår en sak, så fungerar aldrig semantik, utan bara fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för uppnå konsensus.
Och den saknas av dig nu, med övertydlighet också!!!
Anonym (man) skrev 2021-06-01 18:01:44 följande:
Tack, har tyvärr inget vin hemma så jag får fira med en corona istället
Noterar att du inte vill diskutera det du svarar på och ämne, är ämnet så ointressant?
Undrar lite pga de felen som du ger och vad det beror på att du attackerar Tegnell personligen, men utelämna all saklighet om varför.
Dock har vi konstaterat att det var inget om Vietnam, därmed så är den delen av inläggen obsoleta pga kritiken var osaklig och tålde inte granskning.
Ursäkta att jag lägger mig i, men jag har en fråga till dig. Tror du att forskning går ut på att uppnå konsensus?