Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Ledarskap är något man förväntar sig av ledare oavsett om det är höger eller vänster. Likadant är det med att ta ansvar för sina misstag.
Paradoxalt nog är det snarare du som intar en antidemokratisk och fascistisk inställning till saker när du propagerar för att våra ledare och myndigheter inte får kritiseras.
Som vanligt är det de som kränks av att deras argument eller brist på argument påstår att de förhindras från att uttrycka sin åsikt, att de som bemöter argumenten är antidemokratiska och fascistiska..
Denna typ av påståenden går det 13 på dussinet av i den politiska och samhälls-delen av familjelivs forum.
Jag har nog färre idoler än du har hatobjekt - min mormor hade ett varmt hjärta och en förståelse för männsikor som jag fortfarande beundrar, men några idoler, några som idoliseras, nä det tror jag inte - vi är alla männsikor emd styrkor och svagheter, som försöker så gott vi kan med det som är viktigt för var och en av oss.
Det är lite intressant att ett bemötade av argument resulterar i påståenden om medlöperi, godhetsknarkare, regimanhängare och annat som inte bara politiserar verkligheten utan också politiserar verkligheten, är du inte med oss är du mot oss, är du inte med oss är du med de andra, du har valt det andra laget. Just detta är inte ovanligt i dagens värld, det är en vind ab såväl politisering som polarisering som blåser genom så gott som alla samhällen. Man jag tror att du också är en människa som liksom alla andra människor försöker så gott du kan med det som är viktigt för dig - för mig är du varken idol eller hatobjekt.